Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

Mijn Spoorenplan en baan

Gestart door n/a, 14 september 2006, 16:41:09 PM

INFO

#15
Waar je het sporenplan van Bremen kan vinden? Ik denk dat het in Bremen te vinden moet zijn, en anders op het World Wide Web.
Alleen de waarheid ligt in het midden.

n/a

#16
na ja maakt niet uit want ik heb een briljante ingave gehad. Op de beurs in lochem NL. Daar heb ik een boekje gekocht en daar stond een sporenplan in met een station 2 opstelterienen zeg maar aan biede kanten van het station had je een opstel station. En ik dacht bij me zelf dat is mooi dat ga ik ook maken. Dus vergeet dit sporenplan. Ik ben nu van plan eerst een bocht dan werkplaats gevolg met haven en opstelsporen. Daarna station en daaarna weer opstelsporen met bijv: een olie opslag of hout of iets anders iedergevaal een fabriek. Sporenplan volgt snel hoop ik.

Reinder

Tom

#17
Laat zeker eens wat zien als het zover is.
Tom

n/a

#18
Prima ga nu een weekje naar me pa en die heeft geen pc dus kan ik elke avond lekker knutselen aan me eerste module.

Reinder

n/a

#19
Goedendag

Zo naar weken weer een berichtje en een vrolijk bericht. Ik ga naar de zolder. Met andere worden er komt een nieuwe treinbaan aan met een rijlengte van 20 meter. En het sporenplan wordt een beetje aangepast inverban met mijn eerte module foto zullen mischien deze week ook op het forum komen. Hangt er een beetje van af hoe laaat ik thuis kom van werk.

Reinder

tomcatsburg

#20
Graag ik ben benieuwd!

groet Tom

n/a

#21
En hier zijn de beloofde foto's







Morgen begin ik mischien met de overweg module want wil nu wels eens mijn vol automatische overgan installeren.

Reinder

n/a

#22
Wat een zooi op de grond he

Reinder

Havoc

#23
citaat:
Wat een zooi op de grond he


Het is goed dat ik het parket in mijn bureau zelf gelegd heb, anders kon ik niet zien wat er ligt...
Met vakantie voor onbepaalde duur.

n/a

#24
citaat:
Geplaatst door Havoc

citaat:
Wat een zooi op de grond he


Het is goed dat ik het parket in mijn bureau zelf gelegd heb, anders kon ik niet zien wat er ligt...


Bureau?

n/a

#25
Zo hier is mijn sporenplan



de A hoort tegen elkaar als jullie nog sugesties hebben hoor ok het graag

Reinder

Gerolf

#26
Pittig station. Een bestaand voorbeeld, neem ik aan?
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Tom

#27
Bouw je dit leterlijk na?
Ik hoop dat je nog wat plaats zal hebben voor scenery.
Tom

n/a

#28
Ja dit is een echt station in duitsland. Maar als het niet helemaal past in de breedte ben ik gedwongen om een aantal sporen te schrapen bijvoorbeeld. de sporen boven het station en mischien de buitenste opstelsporen.

Reinder

Powered By Diesel

#29
Hoe en met hoeveel personen ga je deze baan besturen? Lijkt mij nogal groot om een realistisch treinverkeer na te bootsen tenzij er een groot deel van de treinen automatisch wordt gestuurd. Op zo'n station zijn er toch altijd een hoop treinbewegingen waarvan je de rangeerbewegingen zelf moet uitvoeren. Als er maar 1 of 2 loks aan het rijden zijn, krijg je toch maar een raar beeld op zo'n groot station.
Nog veel bouwplezier en laat ons regelmatig meegenieten van de vorderingen.
running on heavy fuel