Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

Roco SNCB 2024 in DC is ready for delivery

Gestart door Ralf Wittkamp, 25 augustus 2006, 11:56:11 AM

tufken

citaat:
Geplaatst door Tom

Welke nummers en kleuren is dat nu?



Dat zijn ook gele, de nummer dat zie ik maar als ze binnen komen.

Tom, en uw e-mail werkt niet, ik krijg steeds terug

"The following addresses had permanent fatal errors"

Ontvang jij andere mails?? Ander moet je er ??ntje maken voor Uzelf op Yahoo of MSN, binnen de 5 minuten ben ge vertrokken..
Want dat op yucom werkt blijkbaat niet goed
" Met een lach en wat meer positief denken is het leven zoveel mooier "


Tom

niet dat ik weet.
ik gebruik mijn vaders E-mail omdat ik daar allemaal niet veel van ken, maar ik heb een maat die daar wat van kent, en ik zal hem toch eens moet vragen een adres voor mij te maken.
Het adres via mijn profiel was fout en is nu aangepast.
Als ik via mijn profiel een mail verzend komt hij toe.
Tom

BD1701

Aan theedooz, wil je uw blauwe 2018 verkopen? Of is het in feite ruilen alleen da je wilt doen? Is het een DC-versie die je hebt, zo ja is hij ook nog nieuw, nog nie gereden in perfecte staat, ... ??
 

boke

Onder de kerstboom lag voor mij loc 2024 [;)]! Wat me opvalt is dat Roco de moeite gedaan heeft om de verlichting te voorzien van SMD-leds wat een vrij goed resultaat geeft, iets wat we van Roco niet gewoon zijn op het gebied van verlichting! Waarom zou Roco ook niet de moeite gedaan hebben om voor dit type verlichting te kiezen bij hun diesellocs (52/53/62)? [}:)] En dan te weten dat de prijs van loc 2024 een heel deel minder is dan de locs 52/53! [?]
Wat wel negatief is, is het volgende: Roco meldt dat alle zes de assen aangedreven worden, kan wel zijn, maar de mijne in ieder geval niet! Hij wordt slechts op 4 assen aangedreven (gelijkstroomversie!). [}:)] Ben ik de enige bezitter van een loc 2024 die slechts op 4 assen aangedreven wordt? [;)]  


Groetjes,


theedooz

citaat:
Geplaatst door BD1701

Aan theedooz, wil je uw blauwe 2018 verkopen? Of is het in feite ruilen alleen da je wilt doen? Is het een DC-versie die je hebt, zo ja is hij ook nog nieuw, nog nie gereden in perfecte staat, ... ??



Sorry voor de late reactie, maar ja, ik zou mijn blauwe 2018 alleen willen ruilen voor 'n gele 2024 of 2025, tenzij je er net zoveel voor wilt geven als de gele kost op dit moment.
Mijn 2018 is een DC, gedigitaliseerd (niet door mijzelf), in perfecte staat, alleen zonder OVP. Alleen de kappen ruilen is ook een optie, doos van de 2024 mag je ook houden ;-)
 

BD1701

Aan theedooz, ik heb hier de 2024 liggen in het geel (speciaal uitgebracht door Jocadis, uit Edingen) Is deze versie ook goed? Of moet het speciefiek de versie van roco zijn die je wilt?
 

hapkin

Is er nog iemand die zijn blauwe type 20** kap  wil ruilen voor 'n gele type 20** kap. Je mag mij altijd mailen.

erwin9

Hey Hapkin, Ik heb nog enkele blauwe 20'ers, en wil er best een ruilen voor een gele. Stuur mij een mailtje terug voor concrete afspraken (erwin9@skynet.be).
msc HET SPOOR vzw  -  Club tentoonstelling op 14 en 15 september 2024
MOBEXPO 2024  -  20 & 21 april 2024 t'Bauhuis Sint-Niklaas

theedooz

@BD 1701: de versie die jij bedoelt is dan zeker de omgespoten versie? Ik zou liever 'n originele Roco willen hebben. Ruilen tegen een groene (kap) is ook bespreekbaar.
 

BD1701

Aan erwin9, heb je mijn e-mailtje gekregen, met de vraag of je ook een blauwe reeks 20 wil verkopen aan mij? Welke nummers heb jij?
Alvast bedankt voor de reactie