Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

Roco SNCB 2024 in DC is ready for delivery

Gestart door Ralf Wittkamp, 25 augustus 2006, 11:56:11 AM

treindumping

citaat:
Geplaatst door D_Loc

citaat:
Geplaatst door treindumping

Ja Herman,

Maak het maar allemaal kapot voor de Belgische Winkels

Bravo


Ik kan het hier niet geheel mee eens zijn om de schuld in Fremo's schoenen te schuiven. Het is immers Roco geweest die het zo moeilijk heeft gemaakt voor de Belgische en Nederlandse winkeliers. Hier plukken nu de Duitse en Franse winkeliers de vruchten van. Ik heb zelf geprobeerd vrijdag een Multimaus te halen in NL maar nog steeds niet leverbaar.... zucht.



De Nederlanders zijn reeds 3 x beleverd.

Hoe komt dat???

Ze hadden bij Roco meer dan 600 mails en brieven gekregen van de klanten, zo hebben ze veel sneller hun slag gehaald ook voor de rechtstreekse levering.

Uit Belgi? 6, zo chauvinistisch zijn ze hier.

D_Loc

Ik weet dat er leveringen zijn geweest, maar daar was helaas nog niet de Multimaus bij. Althans niet los of in de voordelige startsets. Ik begreep wel dat de set 41255 met BR03 op dit moment uitgeleverd is/wordt bij ons.
Filmpjes - Foto's ***(Model)spoor is FuN!!!***
Dirk

FREMO e.V. - afd België

citaat:
Geplaatst door treindumping

Ja Herman,

Maak het maar allemaal kapot voor de Belgische Winkels

Bravo


___________________________________________________________________
[:p]
Ik dacht dat wij allen samen in de E.E.G. waren, dus vrij verkeer van Personen, Goederen, Diensten, enz........ (garanties).

Nu ik moet nogal veel rondreizen, dienstgebonden en de prijs verduiveld soms heel verschillend land per land.

Mvg [^]
Herman
Onafhankelijk machinist (Stoom enkel + Compound).

Instructeur/Lesgever in Europa enkel.

treindumping

Dan moeten ze daarna ook niet zagen omdat er nu reeds veel winkels hun assortiment afbouwen.

En als iedereen zo begint, dan kunnen we dit weer bijbetalen aan de belastingen omdat ze minder BTW ontvangen, door massaal buitenlandse aankopen.

the_gold

ik koop deze niet maar ga voor het stel 41 ...  vooral de pantografen mochten bijgewerkt worden ... de loc moet ik eerst in de winkel zien voordat ik er comentaar kan op geven maar het uitzicht is wel mooi , natuurlijk kunnen we de pantografen zelf bijwerken

hij is wel mooi maar zelf komt hij niet in de collectie

C.B.

of de panto vervangen...[;)]

Zoals bij de eerste produktie; daar had Roco de verkeerde panto's opgeplaatst.

Ik heb nieuwe panto's gekocht...ok, er zijn er mischien fijnere exemplaren in omloop, maar dit kon er bij toch ook door en het zijn de juiste Faively's panto's van vorm...

Ik moet alleen nog de HLE 20 een beetje verder afwerken...

Groetjes.
Claudio.

Arbeco

Jongens, nu we het toch over de 20 hebben, ik had er bij mijn exemplaren nogal 's last mee dat de glaasjes van de frontruiten los in de cabine's lagen. Heb drie modellen van de 20, en ze hadden er alledrie mee te maken. Okee, met een klein drupje lijm was het verholpen, maar zijn er nog meer spoorders die dit probleempje hadden? Werd op deze manier toch nog een tochtvrije cabine....[:D]

Groetjes Len.
Old diesels never die...

the_gold

komt er een 20 in de blauwe versie ? die zal rijden op marklin systeem?

ysbeer

citaat:
Geplaatst door treindumping


Maak het maar allemaal kapot voor de Belgische Winkels



Is dat soms niet hun eigen schuld.
ik bestel een lok van roco,die in duitsland al lang te koop is.
de winkel"hij is besteld,komt over 3 weken"
de winkel na drie weken"hij is besteld,maar helaas nog niet binnen"
de winkel na zes weken"hij is er nog niet maar ik verwacht hem....."
Na 10 weken kwam ik er toevallig achter door dat een meisje haar mond voor bij praten dat de lok helemaal nog niet besteld was.
De eigenaar wachten met bestellen tot hij een flink aantal bestellingen bij elkaar had want dat was goedkoper.
En ik maar wachten,en bedonderd worden.
Dit speelt in nederland,ik ben naar duitsland gereden en heb de lok uitvoorraad voor 20 euro minder gekocht.
wil je een keer de plaatselijke winkel helpen,nou dat is een keer maar nooit meer.
Als de winkel kapot gaat dan is dat vaak zijn eigen schuld.
Als hij echt eerlijk was geweest had ik best willen wachten,maar nu nooit meer

wim ysbeer

treindumping

In Nederland is dat toch geen probleem, de winkels hebben hun bestelling binnen op 2-3 dagen nu.
En bij de Belgen die moeten wachten op de Fransman.

Als je kijkt naar Olaerts, Van Biervliet, Tufken en Verborgh, die hebben toch haast alles binnen niet?

Ik vraag mij af waarom die mensen hier nog willen adverteren in MSM als juliie hier alles toch maar afbreken.

Ik ga dit naar alle adverteerders en winkels eens doorsturen.
Laat de Duitsers hier dan de reclame maken.

Stank voor dank.

FREMO e.V. - afd België

citaat:
Geplaatst door treindumping

In Nederland is dat toch geen probleem, de winkels hebben hun bestelling binnen op 2-3 dagen nu.
En bij de Belgen die moeten wachten op de Fransman.

Als je kijkt naar Olaerts, Van Biervliet, Tufken en Verborgh, die hebben toch haast alles binnen niet?

Ik vraag mij af waarom die mensen hier nog willen adverteren in MSM als juliie hier alles toch maar afbreken.

Ik ga dit naar alle adverteerders en winkels eens doorsturen.
Laat de Duitsers hier dan de reclame maken.

Stank voor dank.


___________________________________________________________________
[:(!]
Hoi Treindumping,

Ik kan er mij niet van weerhouden, ja toch zal ik de vraag maar eens stellen !

Welke winkel vertegenwoordig JIJ[?]

Het is gemakkelijk zich achter een "pseudomien" te verschuilen en te kappen op de mensen.

Komt er eens eerlijk vooruit.

Mvg [^]
Herman

Onafhankelijk machinist (Stoom enkel + Compound).

Instructeur/Lesgever in Europa enkel.

theedooz

Nog een plaatje:



Wat betreft de verkeerde panto's; welk type (fabrikant/nummer) hoort dan wel op de 20 te zitten?
 

treindumping

Sorry, maar ik heb geen winkel.

Dat denken ze van Ysbeer ook altijd  [}:)]

Tom

Tom

ysbeer

Treindumping (sorry een wat negatieve naam vind ik[:D][:D])

grapje hoor
Ik weet ook wel dat er ook goede winkels zijn in belgie en nederland,nog sterker ik ken er zelfs een paar.
Mijn voorbeeld was alleen om aan te geven dat er ook winkels zijn die zich niets aan ons gelegen laten liggen,en die behoeven voor mij niet meer.
Nee geloof me bij de winkel met hart voor zijn spullen koop ik graag,ook als is hij soms iets duurder.

En inderdaad dat verdacht was er.
ten onrechte,Dus durf ik echt mijn naam wel bij mij profiel te zetten
ik heb niets te verbergen.
andere ms wel[?][?]
wim ysbeer