Voetbal ??

Gestart door Peter, 20 augustus 2006, 11:24:30 AM

Peter

Nee, ik heb me niet van forum vergist, al zou je dat misschien op het eerste zicht denken.
Gisterenavond was ik op het ZDF naar de samenvattingen van een aantal Bundesliga wedstrijden aan het kijken toen het mij ineens opviel dat de spelers van Hertha BSC Berlin spelen met een wit truitje met daarop in het rood (en het groot) de logo van de DB(Duitse spoorwegen)
Blijkbaar zijn die dus (hoofd)sponsor van die ploeg.
Hier in Belgie zie ik dat nog niet direkt gebeuren, gezien de communautaire heibel die hier regelmatig heerst, of het zou moeten zijn dat bv. Standard Liege de B logo heeft met SNCB eronder, FC Brugge met NMBS eronder, en RSC Anderlecht er zowel NMBS als SNCB heeft opstaan. Bij onze Duitstalige vrienden zal er dan waarschijnlijk "Belgische Eisenbahn" onderstaan.
Ik mag er niet aan denken wat er zou gebeuren als onze (nou ja !!) politiekers er zich mee zouden bemoeien.
Met vriendelijke groeten
Peter

Tom

Gewoon in ieder taalgebied het B-logo gebriken, dat verstaat iedereen.
En politiekers blijven politiekers: zeveraars dus.
Tom

karthuizer

Als ik me niet vergis heeft De post dit enkele jaren geleden gedaan. Ze sponsorden dan zowel een vlaamse als een waalse club.

Nonkelronnie

citaat:
Geplaatst door karthuizer

Als ik me niet vergis heeft De post dit enkele jaren geleden gedaan. Ze sponsorden dan zowel een vlaamse als een waalse club.


Moeskroen en GBA waren dat

Arbeco

Laten we dan maar blij zijn dat de Nederlandse Spoorwegen geen voetbalploeg sponsoren, dan werd er waarschijnlijk niet gespeeld...
Niet Schieten... [:D][:D]

Groetjes Lennart.
Old diesels never die...

13erke

citaat:
Gisterenavond was ik op het ZDF naar de samenvattingen van een aantal Bundesliga wedstrijden aan het kijken toen het mij ineens opviel dat de spelers van Hertha BSC Berlin spelen met een wit truitje met daarop in het rood (en het groot) de logo van de DB(Duitse spoorwegen)


Dat klopt , ik ben net terug uit vakantie en ik heb mij daar een paar tijdschriften aangeschaft, er staat een hele reportage in van het voorbije WK. De Duitse spoorwegen hebben 15 miljoen [:0](!) reizigers vervoert, dat is 10 miljoen meer als normaal.Ze hebben een 101 helemaal in voetbalkleuren gezet en in elk groot station was er wel iets met voetbal te vinden.

modeltreinfan78

hi,


lachen dat je in een keer db op z'on voetbalshirt staat

mij lijkt in nederland gaaf als daar bijvoorbeeld: ajax moet voetballen hebben ze ns als hoofdsponsor

echt VET!!!!!!!

groetjes.......[8D]
thijs

M4m

Ik meen mij te herinneren dat er door GO PASS een voetbalmanifestatie werd gesponserd, ergens in augustus was er een evenement voor alle rode duiveltjes in spe op de heizel, of het nu ook nog is weet ik niet.

GOOOAAAALLLL.
Spoorse groeten, Peter

Johnnytrein

Voetbal is dat de sport van Justin Henin en Kim Clijsters? [:I]
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

Willems

als ik af en toe de treinwagons zie waarin supporters hebben gezeten dan ben ik er van overtuigd dat NS ongewild moet sponseren,
HOOLIGANS[V]
wim.waleboer@facebook.com
LGB Treinentuin De Afslag en modulair
SalzBurgerLandesBahn

Kedeng Kedeng

citaat:
Geplaatst door Johnnytrein

Voetbal is dat de sport van Justin Henin en Kim Clijsters? [:I]

Nee, bij voedbal zijn er 22 mannen die achter een bal lopen & als ze hem dan hebben schotten ze hem weg, bij voetbal heb je ook nog een chinees, die zegt wie er moet winnen.

Dat is nu voetbal [;)]

Greg

Greg

Märklin H0, digitaal via Central Station.

                      IMGhttp://i105.photobucket.com/albums/m240/marklinhobaan/HerschaaldekopievanHerschaaldekopie.jpg/IMGIMGhttp://i105.photobucket.com/albums/m240/marklinhobaan/HerschaaldekopievanHerschaaldeko-2.jpg/IMGIMGhttp://i105.photobucket.com/albums/m240/marklinhobaan/HerschaaldekopievanDSC01690.jpg/IMGIMGhttp://i105.photobucket.com/albums/m240/marklinhobaan/HerschaaldekopievanHerschaaldeko-3.jpg/IMG

Johnnytrein

Ha das dus me al die hooligans nu weet ik het weer. [:D]
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

dancer

voetbal is tof om onder vrienden te spelen..of als het ons landje is dat speelt in de belangrijke wedstrijden...
Maar toch..persoonlijk gaat mijn voorkeur voor creatievere dingen..
Achter een bal (of balltetje) zitten en het dan terug wegdoen ziet er toch wel soms dwaas uit... maar bon..ieder zijn eigen ding.....



janjozef

inderdaad 22 volwassen mensen die achter een bal lopen, daar dan een goei lel op geven, en opnieuw er achter lopen, dat is geen sport maar gekken werk

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem