iTrain 2é bezetmelderdecoder s88n werkt niet

Gestart door mano, 14 januari 2018, 10:55:07 AM

AtMoPo

Met Wim (info) kan je heel goed praten en hij zal ook steeds meedenken. Enkel de geschreven communicatie met hem kan een beetje raar overkomen, maar eens persoonlijk ontmoet en mee gebabbeld hebt zal je hem heel anders beoordelen.  ;)
AtMoPo

dani

gaat dit nu om een probleem met bezetmelders of over een persoon ?

Ik stel voor om de discussie te stoppen, laat iedereen in zijn waardigheid !
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

INFO

Dit is  wat ik als eerste zag toen ik de bestelling van deze firma opende.
Zij leggen de vinger op de juiste plek.
Als niets meer helpt lees dan de ....
99,99999999999999% kans dat daar de informatie staat die je nodig hebt. Zo ook nu weer helaas, de informatie was en is te halen bij Märklin.

Alleen de waarheid ligt in het midden.

anne w

Sorry, ik drukte me niet nauwkeurig genoeg uit:

je wilt graag vrienden zijn met Info/Wim, want hij weet ontzettend veel en levert ook nog eens goede producten.

als je zeker weet dat je een echt probleem hebt, dan zal hij altijd met je mee gaan denken

als je denkt dat je een probleem hebt, maar hij vindt dat je geen probleem hebt omdat je de oplossing in de desbetreffende handleiding kunt vinden, denk hij niet voor je, maar zal hij je "hardhandig" wijzen op het bestaan van die handleiding.

Groet, Anne W
Raptor, Edits booster 10A, 4 Ma decoders 27 staps, 9 MFX decoders, waarvan 4 ESU,  (5 met geluid, waarvan 1 ESU), MFX decoder rijdt op 28/27 stappen, automatisch bedrijf met de Raptor, voor baan en landschap zie http://forum.3rail.nl/index.php?topic=6647.

dani

laten we de modder even op de grond liggen ipv er mee te gaan gooien.....
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

anne w

Beste Dani,

Ik heb een hele grote waardering voor hem, dus de modder blijft lekker liggen, maar het is wel prettig voor de mensen om te weten wat ze kunnen verwachten bij Info/Wim als was het alleen maar om er voor te zorgen dat ze inderdaad de handleiding lezen en proberen te begrijpen.

Groet, Anne W

Raptor, Edits booster 10A, 4 Ma decoders 27 staps, 9 MFX decoders, waarvan 4 ESU,  (5 met geluid, waarvan 1 ESU), MFX decoder rijdt op 28/27 stappen, automatisch bedrijf met de Raptor, voor baan en landschap zie http://forum.3rail.nl/index.php?topic=6647.

Geert

#21
Wat respect voor de vraagsteller mag er altijd wel wat zijn. Het is geen eenvoudige materie om een modelbaan te automatiseren. En ook uit zijn vraag en de antwoorden erop heb ik weer veel opgestoken.

Dank daarvoor aan de vraagsteller en de reacties. ;)



Tot een maand geleden had ik nog nooit van een RS terugmeldbus gehoord, wie wel? (Dit gaat wel over een ander draadje), maar ik wil gewoon aantonen, we leren continue bij, bij de vragen van andere...


Daarvoor zit ik ook, op dit forum, om vragen te stellen, bij te leren, en te helpen (antwoorden) waar ik kan.


Geert

Schaal HO - digitaal zelfbouw - Favoriete Lok: V200 DB
Huidig project: LocoNet 16 poorten ingangen/uitgangen

dani

Citaat van: anne w op 15 januari 2018, 17:08:57 PM
Beste Dani,
Ik heb een hele grote waardering voor hem, dus de modder blijft lekker liggen,
Ik had het eerder over anderen ....
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.