Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

MSM actie 2018

Gestart door Michael, 23 december 2017, 09:04:35 AM

doomslu

Aan alle deelnemers aan onze actie: de bestelde treinstellen zullen pas in november uitgeleverd worden.
Onze excuses voor de vertraging.

De gratis toegangskaarten voor de expo in Leuven worden eerstdaags verstuurd.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Jurgen

Jammer, maar ja, uiteindelijk zijn we wel het een en ander gewoon als modeltreinliefhebbers wat wachten betreft.

We zien het wel toekomen.

Is het misschien ook geen idee dat men aan de inkom van de hal een lijst krijgt met de mensen die een gratis kaart krijgen en dat men gewoon de identiteitskaart moet laten zien?
Dat is voor jullie kostenbesparend en er kan niets met de post verloren gaan. Het gratis drankbonnetje kunnen jullie dan gewoon ter plaatse afgeven.

Het is maar een idee hé.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

factageklerk

Citaat van: doomslu op 20 september 2018, 11:45:25 AM
Aan alle deelnemers aan onze actie: de bestelde treinstellen zullen pas in november uitgeleverd worden.
Onze excuses voor de vertraging.

De gratis toegangskaarten voor de expo in Leuven worden eerstdaags verstuurd.

Geen erg Luc, nu kunnen wij en compensatie vragen voor de vertraging  ;D ;D
 

WVA

Vandaag de postbode gemist, briefje in de brievenbus met als vermelding, "een pakje" en de afzender is VBV.
Bij mijn weten heb ik geen bestellingen lopen bij VBV enkel die van de actie 2018  ;D

Of worden de gratis kaarten ook in een pakje verstuurd  ;)

doomslu

Het zal de kaart zijn. Een heel dun pakje...  ;D
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

factageklerk

Citaat van: doomslu op 25 september 2018, 17:52:10 PM
Het zal de kaart zijn. Een heel dun pakje...  ;D

En Luc wat zijn de vooruitzichten nu over de levering van dit stel?
 

doomslu

De stellen zijn onderweg naar België en zullen zeker voor kerst uitgeleverd worden.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Thommy

Citaat van: doomslu op 15 november 2018, 19:16:31 PM
De stellen zijn onderweg naar België en zullen zeker voor kerst uitgeleverd worden.

Merde... dat krijg ik hier niet uitgelegd dat ik nog een cadeau onder de kerstbom wil dan  ;D
Nee, top. Ben blij.
Greetz

Thommy

Metpetergaathetbeter

Citaat van: Thommy op 16 november 2018, 06:39:34 AM
dat ik nog een cadeau onder de kerstbom wil
zeg dat het vijgen na Passen zijn !

factageklerk

Citaat van: doomslu op 15 november 2018, 19:16:31 PM
De stellen zijn onderweg naar België en zullen zeker voor kerst uitgeleverd worden.

Hopelijk komen ze vroeger  ;D de kerstboom staat nog niet Luc geef het mee met de Sint  ;) ;D ;D
 

doomslu

De eerste modellen zijn verstuurd naar de inschrijvers. De rest volgt zeer binnenkort!
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Jurgen

Oei, en ik heb nog geen plaats in de vitrine!

Morgen maar een aantal modellen eruit gooien dan. (Lees: met fluwelen handschoenen vastnemen en voorzichtig terug in het doosje steken tot ik eindelijk terug een baan heb om alles te laten rijden)
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

factageklerk

Citaat van: doomslu op 28 november 2018, 21:50:09 PM
De eerste modellen zijn verstuurd naar de inschrijvers. De rest volgt zeer binnenkort!

maar dat is schitterend Luc ik ben benieuwd
 

WVA

Citaat van: doomslu op 28 november 2018, 21:50:09 PM
De eerste modellen zijn verstuurd naar de inschrijvers. De rest volgt zeer binnenkort!

Super!

just4fun

Ik dacht dat Sinterklaas er anders uitzag:

Paul