Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

Casalux

Gestart door Peter, 17 augustus 2006, 20:50:03 PM

Peter

Zoeven gevonden op het forum van EK: De firma Casalux, bekend van die prachtige bruggen en gebouwen in speciaal met Lasers gesneden karton, stopt er mee (al dan niet vrijwillig) Zie bijgevoegd artikeltje met een verwijzing naar de website van Casalux:

citaat:


Autor: hj
Datum:   01-08-06 09:47

soeben auf der homepage von http://www.casalux.de/ entdeckt: wie bereits schon l?nger vermutet, befindet sich die Firma in Aufl?sung. Eigentlich schade, denkt man an die vielen guten Ideen von Michael Strauss und die Innovationen, die damit einhergingen. Vielleicht findet sich ja ein Nachfolger, der die guten Ideen etwas professioneller umsetzen kann, denn leider war der Kunde immer nur st?rend, so zumindest mein Eindruck.

BTW: gibt?s eigentlich, au?er vollmundigen Ank?ndigungen und Garagenabverk?ufen, auch mal was Konkretes von Bochmann, dem zweiten Vision?r?

liebe Gr??e
hj


Met vriendelijke groeten
Peter

Gerolf

Dat is jammer. Mij leek het dat dit bedrijf(-je) toch wel toekomst had.
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Tom

Ik dacht dat dit nog een vrij jonge fira was.
Tom

janjozef

Alhoewel het resultaat wel schoon was, heeft het mij nooit aangesproken en de reden is simpel, er was bijna geen mogelijkheid om iets van uzelf in die stukken te steken. het plan was zo dus moest het zo, en goedkoop was het ook niet echt.

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

dieseltje

Jan, volkomen mee eens, ik denk dat vooral de prijs een probleem was, dit waren geen pakketten die ge zomaar eens ging uitproberen...  hoewel de dingen die ik op expo's gezien heb er wel prachtig uitzagen...

Tom

En nochtans zijn er vele merken die weer beginnen met gebouwtjes uit karton te maken om de modelspoor hobby goedkoper te maken.
Tom