Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

Mehano Class 66 R4C 66 020 delivered

Gestart door Ralf Wittkamp, 16 augustus 2006, 18:19:13 PM

Ralf Wittkamp

Hello.
To my total surprise in Germany a first small quantity of Mehano Class 66 R4C 66 020 is delivered in these days. I got my loco in DC analogue today. I don't know what's going on with AC and sound versions. The big quantity of all versions is foreseen for delivery in one or two weeks.


greetings
Ralf Wittkamp

IMGhttp://img78.imageshack.us/img78/3988/mehanoclass66r4c66020ep7.jpg/IMG
 

Kedeng Kedeng

Schoon machine [:0]
Ik vind hem nog mooier dan de groene versie [:p],
Hopelijk komt deze ook toeren in Belgi

janjozef

ja dat is een schoon schildering, ik moet zeggen dat de prive maatschappijen dikwijls mooiere schilderingen hebben dat de openbare maatschappijen.

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

Peter

Mooie machine, maar het lijkt wel of de bovenbouw staat weer wat rond.
Precies wat doorgezakt in het midden als je naar de bovenkant van het dak kijkt. Was met de DLC versie ook al als je de bevestigings schroef te vast aandraaide.
Met vriendelijke groeten
Peter

ysbeer

Meteen wezen kijken,en hoe ik ook mijn beste doe die van mij staat niet rond.
En ja als je de schroeven.....
Als je mijn schroeven te vast zet sta ik ook rond[:D]

wim ysbeer

locomotion

Waarschijnlijk krijg je door de kwaliteit van de foto een verkeerde indruk. Ook de constructie van het dak kan deze indruk doen ontstaan. Maar het is volgens mij een terechte opmerking dat de kap van vele exemplaren van de Class 66 een klein beetje rond staat. Dit heeft niets te maken met het aandraaien van de schroefjes onder de loc. Ik vrees dat dit een eigenschap is van de gebruikte kuststof. Ook bij andere fabrikanten heb ik dat al gezien, maar dan meer bij hun rijtuigen dan bij hun locomotieven. De Class 66 is dan ook een lang model. Veel langer dan de meeste andere locomotieven. Het bol staan is ook vaak moeilijk te zien, en volgens mij ook verwaarloosbaar. Om dit met zekerheid te weten moet je de kap van het chassis nemen en op een vlakke plaat zetten (bijvoorbeeld een glasplaat). Ik vind het alvast de moeite om er op te letten bij de aanschaf van een exemplaar. Als je visueel deze indruk krijgt dan kan je beter een ander exemplaar nemen. Verder schitterend model.
Locomotion

tonycabus

Intussen heb ik de PB 01 en de PB17 van Rail4Chem al onderweg gezien naar Zeebrugge. De enen in Brugge St Pieter, de andere in Gent[:)]
Tony, De Bompa van 't forum, A.E.L.M.E. (Arm en lelijk maar eerlijk)
...Model Railroading is MAGIC ;-)