LS Models Exclusive 2017 PDF

Gestart door eve, 30 januari 2017, 12:38:04 PM

SuSke

Citaat van: hapkin op 30 januari 2017, 20:00:17 PM
Hoe negatief allemaal ...

Ik denk dat we tevreden mogen zijn dat er (nog) iemand iets wil maken voor de Belgische markt
Het is toch nooit goed, en als het goed is is het te duur ...  :-X

Enfin ik kijk alvast uit naar de I6 rijtuigen van LS Models en naar de folder van Vbv

Niks negatief, alleen een duidelijke vaststelling dat er van alles wat beloofd werd niets komt. :-\ :-\

Gelukkig dat ANDEREN het wel in hun plaats doen, zo hebben we van Piko een mooie reeks rangeerders die door LSM al 10j geleden werden beloofd en heeft VBV een mooie reeks Belgische locs, treinstellen en wagons op de markt gezet. :)

De M6'en kwamen er pas nadat er een ander mee op de markt kwam 8) 8) 8). Dat ook bij mij het die van LSM geworden zijn, heeft enkel te maken met de kwaliteit, maar heb ze dan ook pas gekocht zodra ze beschikbaar waren, zonder voorbestelling.

Als een markt je niet meer interesseert, zeg het dan gewoon on plaats van met loze beloften te komen, of is hij soms in de politiek in de leer gegaan...  :-\ :-\ :(
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

loebaske


200% met je eens Frans, al meer dan 2j wacht ik op buffers die op voorraad waren , tot op heden nog niets geleverd bij HST....

doomslu

Citaat van: hapkin op 30 januari 2017, 20:12:42 PM
Luc kijk eens naar de I10 rijtuigen ... zijn die niet TOP.
Zeker, maar die had ik al. Niks nieuws dus.

Citeer
En waar is VBV zijn treintjes gaan laten maken ...
In China, zoals al de anderen. Dus? Ik snap deze opmerking niet.

Ik vind het jammer dat ze blind verafgood worden als Apple etc...  :-\

Maar, doe gerust hoor!  ;)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

hapkin

Kijk we hebben allemaal gelijk ...

Dat Belgie een kleine markt is dat weet iedereen
Dat er maar +- 800 modelliefhebbers zijn weet ook iedereen

Maar punt is dat de producenten niet met elkaar praten
Kijk maar naar de de 15 ,M6 , GIC  60 proto, 91 en noem maar op ...

Denkt ge nu echt dat er nog iemand iets durft maken voor onze markt
En als er dan iets is wat ze willen maken, kondigen ze het aan en dan duurt het te lang....



i11

Kwaliteit van LSM is inderdaad superieur, maar de levertijden zijn belabberd. Echter andere fabrikanten zoals bijvoorbeeld Hornby met daaronder Lima en Jouef kennen er ondertussen ook wat van. Levertijden van 3 jaar en meer zijn  daar ook de laaste jaren schering en inslag.

Tenslotte begrijp ik LSM soms niet goed. Als je toch fabrikant bent dan zou ik zoveel mogelijk willen verkopen. Ik denk dat als ze weer eens een serie reeks 13 NMBS / 3000 CFL in de gewone uitvoering (dus zonder al die speciale livreien zoals "eerste rit HSL2" of "kerstdecoratie" of "lijn 42") of een serie van de reeksen 12/21/27 zouden uitbrengen deze weer snel uitverkocht zouden geraken (waardoor weer geld de kas invloeit), echter dat doet LSM nauwelijks. Ik begrijp dat niet helemaal.
 

hapkin

Luc ik bedoel gewoon dat VBV zijn modellen toch via LS models bij Modern Gala gemaakt werden

GDE

Citaat van: Peter op 30 januari 2017, 20:08:49 PM
Geef mij dan maar Van Biervliet. Die komt tenminste zijn beloftes na. Als er dan al eens een vertraging optreed dan is dat wel meestal aan de Oosterse fabrikanten te wijten (en dan spreken we niet over jaaaaren, maar over weken of enkel maanden)
met uitzondering van de 51 Peter  ;) ook jaren geleden beloofd . Jammer want ik geloofde ook echt wel dat die er ging komen en beter ging zijn dan van Mehano ( verbetering van kopramen en trapjes ). Heel wat uitvoeringen werden niet door mehano uitgegeven . Ik ging er van uit dat die bij vbv de kwaliteit en afwerking als van de proto 60 ging hebben .

loebaske


Thommy

Citaat van: i11 op 30 januari 2017, 20:53:44 PM
Kwaliteit van LSM is inderdaad superieur, maar de levertijden zijn belabberd. Echter andere fabrikanten zoals bijvoorbeeld Hornby met daaronder Lima en Jouef kennen er ondertussen ook wat van. Levertijden van 3 jaar en meer zijn  daar ook de laaste jaren schering en inslag.

Tenslotte begrijp ik LSM soms niet goed. Als je toch fabrikant bent dan zou ik zoveel mogelijk willen verkopen. Ik denk dat als ze weer eens een serie reeks 13 NMBS / 3000 CFL in de gewone uitvoering (dus zonder al die speciale livreien zoals "eerste rit HSL2" of "kerstdecoratie" of "lijn 42") of een serie van de reeksen 12/21/27 zouden uitbrengen deze weer snel uitverkocht zouden geraken (waardoor weer geld de kas invloeit), echter dat doet LSM nauwelijks. Ik begrijp dat niet helemaal.

Die gaan idd veel geld 2e hands. De echte 18 gaat nauwelijks geld 2e hands  ???
Greetz

Thommy

hapkin

bwa we gaan geen oude koeien uit de sloot halen.
Mijn punt is dat LS Models top dingen maakt.
En ik ben tevreden dat ze nog nieuwe dingen willen brengen voor ons klein land ... 





Thommy

Citaat van: hapkin op 30 januari 2017, 21:09:05 PM
bwa we gaan geen oude koeien uit de sloot halen.
Mijn punt is dat LS Models top dingen maakt.
En ik ben tevreden dat ze nog nieuwe dingen willen brengen voor ons klein land ...

Das waarheid...
Greetz

Thommy

doomslu

Citaat van: hapkin op 30 januari 2017, 20:56:16 PM
Luc ik bedoel gewoon dat VBV zijn modellen toch via LS models bij Modern Gala gemaakt werden
Ja, dat klopt inderdaad voor een paar modellen. Daar heb je gelijk.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

oebr

Citaat van: doomslu op 30 januari 2017, 19:17:34 PM
Ze gaan al jaren naar geen enkele expo meer.

Nu in April toch wel naar Dortmund dacht ik.
De cappuccino is in hal 4 dan ook niet te versmaden,


On East Belgian Rails - sporen in de provincie Luik zo rond 1992

Gert1

Citaat van: hapkin op 30 januari 2017, 20:00:17 PM
Ik denk dat we tevreden mogen zijn dat er (nog) iemand iets wil maken voor de Belgische markt

Hoezo? B-Models/Van Biervliet/Budgetline laat toch inmiddels zien hoe het wél kan? Die beloven dingen en maken ze vervolgens gewoon waar.
En daar zit als ik het zo zie toch heel erg veel bij voor de Belgische markt.

mvg,
Gert

vyncky

Citaat van: pandur op 30 januari 2017, 20:34:18 PM
Zouden we niet moeten verheugd zijn dat deze firma er nog is ,
na al wat ze hebben moeten doormaken , ander zijn voor minder verdwenen !
Het kwaliteits niveau dat dit bedrijf aan de dag legt is zelden te evenaren
Zie HLE 18² met M6
Eric

Terechte opmerking, en ik vindt dat ze het laatste jaar hun levertermijnen toch nakomen...
En dat was vroeger ook niet...

Yannick
Webmaster en spotter van Lijn 12 Antwerpen-Roosendaal
www.lijn-12.be
lid van MSV post B (http://www.msvpostb.nl/)