Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

question about Roco ACTS 6705

Gestart door Ralf Wittkamp, 27 juli 2006, 18:00:41 PM

Ralf Wittkamp

Hello.
Yesterday I got the Roco ACTS 6705. But I have one question. The white line between the "s" from "Vos" and the "L" from "Logistics" at the sides of the loco is higher than at the black ACTS 6700. Is that correct or is it again a mistake from Roco?

Thank you for answeres.


greetings
Ralf Wittkamp
 


Gert1

Hi Ralph,

You may consider yourself a lucky man! Overhere in Holland we cannot even buy the loc since the Dutch importer decided to quit with Roco overnight...

How much did you pay for the loc and since you're living somewhere near the Dutch border (isn't it?), can you recommend a shop in Germany?

Kind regards,
Gert

ysbeer

Gert

als je er werkelijk een zoek denk ik dat ik hem nog wel kan vinden.
laat maar horen

wim ysbeer

theedooz

 


ysbeer

Bij MTE in vlaardingen voor 116,99 uit voorraad te kopen

wim ysbeer

ronny-vdv

Eigenlijk is het geen probleem om hem in het buitenland te kopen. Maar wat doe je telkens met de transportkosten ? Het bijna 12,00 ? 16,00 euro extra om hem te versturen. Dan is het ook niet voordelig.

Het is hetzelfde met de lok 5205 met sound (63967). Ik had hem in bestelling tegen voorintekenprijs, maar er waren onvoldoende loks geleverd aan de winkelier. Nu blijkt dat de lok niet meer kan geleverd worden en zeker niet meer aan de intekenprijs.

Wie is hier weeral het dupe, de KLANT !

Nu kan ik de lok nergens meer aan een voorintekenprijs kopen en dien ik de volle pot te betalen. Ik kon deze lok aan 301,00 euro kopen, maar nu dien ik daar ten minste een slordige 25,00 euro bij te tellen om hem te kunnen bemachtigen.

Volgens mij lijkt het beter om loks gezamelijk in het buitenland aan te kopen om zo transportkosten tot een minimum te reduceren.

Groeten,

Ronny[8)][8)][8)][:)][:)]
Mvg,

ronny-vdv

boke

Hallo,

De Roco loc 5205 (DC met sound) heb ik bij Olaerts gekocht voor 298 ?!

Groetjes,


ysbeer

citaat:
Geplaatst door ronny-vdv

Volgens mij lijkt het beter om loks gezamelijk in het buitenland aan te kopen om zo transportkosten tot een minimum te reduceren.

Groeten,

Ronny[8)][8)][8)][:)][:)]



doe ik samen met 10 andere al jaren en het werkt zeer goed.

wim ysbeer

ronny-vdv

citaat:
Geplaatst door boke

Hallo,

De Roco loc 5205 (DC met sound) heb ik bij Olaerts gekocht voor 298 ?!

Groetjes,




@boke.
Wanneer heb je deze lok gekocht ? En was dit tegen voorintekenprijs ?

Ronny[8)][8)][8)][:)][:)]
Mvg,

ronny-vdv


boke

@Ronny,

't Is wel al enkele maanden geleden dat ik de loc gekocht heb! Ik weet dus ook niet of hij nog verkrijgbaar is bij treinshop Olaerts! Wat de prijs betreft ben ik ook niet zeker of dit de voorintekenprijs is! Ik heb dikwijls de indruk dat er bij Olaerts geen verschil zit tussen de intekenprijs en de "normale" verkoopprijs! Zodoende dat ik momenteel aan het afstappen ben van het systeem om in te tekenen op het ??n of het ander! Eerst het resultaat zien en dan beslissen tot aankoop! Aangezien ik normaal enkel bij Olaerts koop, is het misschien mogelijk dat hij voor z'n trouwe, bekende klanten steeds de scherpste prijs aanrekent, ook al hebben ze voor iets niet ingetekend [;)]! Zo ook voor mijn loc 5102! Hiervoor had ik wel  ingetekend... de uiteindelijke prijs die ik voor deze loc (met sound) betaald heb, lag namelijk lager dan de intekenprijs: ik heb deze 227 ? betaald[:o)]! Volgens Guido was hij "afgeslagen"! Loc 5172 (DC analoog) heb ik zo aangeschaft (zonder voorintekening) voor 129,5 ?! Mij hoor je dus niet klagen over treinshop Olaerts [^]!

Groetjes,


Ralf Wittkamp

Hello.
When I look at the pictures with the original locos, which are linked here, I can't recognice the end of the line at the louvres. So I scratched carefully the line down to the upper end of the letter "V" (the same hight as at the black one).

@ Chris
I buy foreign locos very often at Schmidt in Wissen www.schmidt-wissen.de . He has contacts to the foreign distrubutors from Roco, too.


greetings
Ralf Wittkamp