LS Models in januari 2017

Gestart door eve, 10 december 2016, 16:51:19 PM

eve


egwinds

Bedankt om ons te informeren.
Na de I10 nu de I6 van LSM.
Nu nog een budget bijeen zoeken voor de aankoop van de i6'en. ;D
Groeten/Salutations/Grüsse/Greetings/最好的祝福
Egwin/苏德鹰

the_gold

Op hun facebookpagina zijn er ook foto's van new look I-6en te zien.

755philippe

En waar zijn de aangekondigde M5 die begin 2016 zouden uitkomen. Weet daar iemand wat meer van of is dit weeral eens uitgesteld voor de zoveelste keer. In hun folder begin 2016 zouden die er begin 2016 er komen maar
ik vrees dat dit weeral wachten wordt.
Mvg

deurenkletser

Idd, zijn mooie foto's

Iemand enig idee of de Bc10 al zijn uitgeleverd?

the_gold

Ik wacht op de Oostende Keulen set....

ward

Citaat van: 755philippe op 10 december 2016, 23:26:02 PM
En waar zijn de aangekondigde M5 die begin 2016 zouden uitkomen. Weet daar iemand wat meer van of is dit weeral eens uitgesteld voor de zoveelste keer. In hun folder begin 2016 zouden die er begin 2016 er komen maar
ik vrees dat dit weeral wachten wordt.
Mvg

De i6 en i10 kunnen ze met kleine aanpassingeen voor meerdere landen gemakkelijk uitbrengen.
M5 rijtuigen niet.. het zal daar wel iets mee te maken hebben..
Ik hoop dat ze er wel nog komen, maar niet alles tegelijk, dan kunnen we er nog wat voor sparen..
AC, Belgisch materiaal tijdperk V / VI

--> https://www.flickr.com/photos/90049814@N02/  <--

BD1701

Hehe, de I6-rijtuigen komen er inderdaad aan na de prachtige I10-rijtuigen. Ze zijn er uiteraard later dan gepland door de ganse toestand geweest rond modern gala, maar zie we worden nu wel terug bediend met heel mooie rijtuigen. Proficiat aan gans het LS-Models team. De M5-rijtuigen zullen normaal de eerst volgende zijn, na de I6-rijtuigen. Daarna komen de voorziene M4-rijtuigen. maar uiteraard is het beter niet alles rap rap uit te brengen, want dat zou veel te veel worden om op zo'n korte tijd allemaal te volgen. Beter iets langer wachten op een fraai model, dan een model uitbrengen dat niet voldoet aan de verwachtingen. In ieder geval wees er maar zeker van de er nog veel mooi materiaal zal uitkomen.
 

the_gold

Helaas heb ik een sleep roco's new looks al bollen..

deurenkletser

Wie de facebook foto's eens goed bekijkt ziet bij de I6 B in C1 livrei dat er een fout zit daar waar het koersbord hangt.

De Belgische I6'n hebben nooit met zo'n afgesloten koersbordruimte gezeten, maar gewoon een inham met 3 haken zoals hier te zien is:

http://traintamarre.tassignon.be/inventaire_H0/i6b.jpg

Misschien zijn het nog maar proto's...

stoomlokje

Hallo Davy

Her is niets te zien van jouw foto.

deurenkletser

Citaat van: stoomlokje op 13 december 2016, 17:10:02 PM
Hallo Davy

Her is niets te zien van jouw foto.

Je moet de foto op faceboekpagina van LS eens vergelijken met die foto. Je merkt het meteen. Het gaat om de houder voor koersborden.
Hier zie je nog beter hoe het in het echt is: http://www.railfaneurope.net/pix/be/car/I6/B/orange/I6_B_Lux_3.jpg

De foto van LS krijg ik hier niet gezet.

TBCédric

Treinbestuurder bij de Nationale Maatschappij der Belgische Spoorwegen.

deurenkletser

Idd, 't is maar een detail. Maar toch hé.

Metpetergaathetbeter

ook de Roco hebben hetzelfde gebrek, probleem met afwijking van standaard Eurofima-wagons :-\