Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

WERKEN MET PLUIMKARTON op YouTube

Gestart door Val-Rikard, 06 december 2016, 21:04:21 PM

jean-luc

Prachtig werk Rik!
Ik herinner me een redactie vergadering in het centraal station van Antwerpen dat wijlen Dirk Melkebeek, de bezieler en eerste hoofdredacteur van ons tijdschrift, met het idee naar voor kwam om artikels met video's aan te vullen via de webstek van MSM.
Dirk ging zeker heel enthousiast geweest zijn over de filmpjes van Rik.
Chapeau  :) :) :)

Val-Rikard

Citaat van: jean-luc op 30 maart 2017, 19:12:52 PM
Prachtig werk Rik!
Ik herinner me een redactie vergadering in het centraal station van Antwerpen dat wijlen Dirk Melkebeek, de bezieler en eerste hoofdredacteur van ons tijdschrift, met het idee naar voor kwam om artikels met video's aan te vullen via de webstek van MSM.
Dirk ging zeker heel enthousiast geweest zijn over de filmpjes van Rik.
Chapeau  :) :) :)

Misschien fluisterde Dirk mij iets in en heb ik het idee dat het uit mijzelf kwam.  ??? ??? ::) :P :-X :-\ :o :( >:( :) ;) :D ;D

liefhebber

bedankt voor de bijdragen.
heb er veel van geleerd, je kan zo veel lezen en foto's zien als je kan, maar een filmpje zegt zo veel meer.
Ben al een tijdje bezig met pluimkarton maar pas nu gaat het pas goed vooruit. Het huisje waar ik nu mee bezig ben ziet er echt goed uit, dankzij jouw.
Bedankt.
 

Val-Rikard

Opnieuw een bijdrage,  :)

Deze keer legen we uit hoe we asfaltwegen namaken en kleuren.

https://youtu.be/BX5GXku2AxA

Veel kijkgenot !


PaulC

Rik,

Ik krijg de melding dat de video niet beschikbaar is ?

Paul

Metpetergaathetbeter


stoomlokje

eveneens hier de melding "Privé"

Val-Rikard

Citaat van: PaulC op 09 april 2017, 23:35:51 PM
Rik,

Ik krijg de melding dat de video niet beschikbaar is ?

Paul

   :o   ???  Ik breng dit zo snel mogelijk in orde.

Val-Rikard

De link zou deze keer in orde moeten zijn.  ::)

https://youtu.be/BX5GXku2AxA

Groet, Rik



stoomlokje

Link is nu in orde ,

Weeral een prachtige demonstratie,

Bedankt Rik

jean-luc


modelbouwpatrick


wilgo

dank U Rik
alweer iets prachtigs bij geleerd

Freek

Rik,
alweer een zeer interessant filmpje. Ik kijk al uit naar het volgende. Ik blijf het straf vinden dat je met slechts een paar kleurtjes en een paar stappen zo'n realistisch resultaat krijgt.

Een paar vraagjes:
de vorige werkstukjes had je eerst "geprimered", maar dit niet. Is daar een reden voor?
Is er een speciale reden waarom je verf van Vallejo gebruikt?
Hoe bepaal je welke kleur je gebruikt, is dit ervaring en/of kennis, of bestaat er een soort van richtlijn? Want van bv grijs alleen al hebben ze bij Vallejo al zoveel verschillende.

Alvast bedankt voor de zeer leerrijke bijdrages.



Pierre

Groet Pierre.