Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

Reeks 59 Marklin - Trix

Gestart door ronny-vdv, 26 juli 2006, 20:31:27 PM

ronny-vdv

Mvg,

ronny-vdv

Kedeng Kedeng

Staan die schuin lijnen nu nog op de zijkant?
Of zie ik het mis [:I]

Anarchy

Wel ik kan het er ook niet goed uit opmaken, maar van hier lijkt hij goed te staan. Toch van de linkerkant gezien, maar ben ook niet zeker. Ik had deze loc met de rode M2 rijtuigen gepland eind september dus ik zal nog even moeten wachten [:)]

factageklerk

ik heb deze loc(maar dan marklin) ook besteld bij van biervliet ook de rijtuigen M2 bordeaux [:)]en .......ik kan nog verklappen dat er naar verluid nog een beperkte sonderserie van deze loc gaat uitkomen[:D] (vernomen via de nieuwsbrief van modelbouwwinkel het spoor heverlee)over welk model het dan zal gaan weet ik niet maar hij zou al op het einde van dit jaar verkrijgbaar zijn [;)]meer info moet ik nog krijgen , afwachten dus [?] ik hoop dat het een gedetailleerd model is van de museumloc 201.010
groetjes
 

Anarchy

Ik hoop op de EXPO '58 schildering of een gele versie. Ik wist hier niets van, tzou wel heel leuk zijn moest er een komen [:)]

wisselstromer

volgens mij staan de lijnen goed
de linkse lijkt toch juist te staan dan za?l de rechtse oo kwel just staan zeker
Toy trains and ladies breasts are supposed to be for children, but it are the men who are playing with it!


****AC rocks DC****
Wim de wisselstromer

wisselstromer

volgens mij staan de lijnen goed
de linkse lijkt toch juist te staan dan za?l de rechtse oo kwel just staan zeker
Toy trains and ladies breasts are supposed to be for children, but it are the men who are playing with it!


****AC rocks DC****
Wim de wisselstromer

janjozef

He wisselstromer een klein schrijfgebrekje

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

Anarchy

Dat is ook wat ik uit deze foto kan opmaken.

stefan rosiers

Wanneer zouden we deze dan in de winkels kunnen verwachten?

Jurgen

Waarschijnlijk augustus dan zeker.
Op het moment dat ik terug moet gaan werken. [:(!]
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Kedeng Kedeng

Ik heb de 59 van Trix vandaag in de winkel zien liggen en de schildering is juist.

wisselstromer

hey jj
neen geen schijfmoeilijkheden

het moest gewoon rap gaan en dan gebeuren er zo'n dingen
Toy trains and ladies breasts are supposed to be for children, but it are the men who are playing with it!


****AC rocks DC****
Wim de wisselstromer

Anarchy

citaat:
Geplaatst door Kedeng Kedeng

Ik heb de 59 van Trix vandaag in de winkel zien liggen en de schildering is juist.



Da's heel goed nieuws. Maar nu nog de negatieve kant, wachten!

theedooz

Mooie loc, jammer dat de fabrieksplaten geplaatst zijn. Dat is weliswaar correct, maar als je de 5907 in zijn laatste jaren wenst in te zetten dan moeten deze er niet (meer) op zitten.

Grtz!
Tedo

P.S. De speciale uitgave kan naast de expo versie ook nog een groene loc worden met gele lijn opzij en het nummer tussen twee lijnen op de neus. Of dezelfde schildering maar dan met 59xx nummering (na 1970). Matrix zal zelf ooit wel met een gele komen (waarvoor ook de mal moet worden aangepast) dus die zal het vermoedelijk niet zijn.