Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

Mijn verhaal over goovermodels.be

Gestart door Michael, 01 december 2016, 20:06:34 PM

Michael

Beste forumgenoten,

Ik had het voornemen om mijn verhaal van A tot Z hier te houden, mijn verhaal begint op 27 mei 2014 en eindigt vandaag 1 december 2016.
Ik was voornemens om een incasso procedure te starten, wat ik niet gaan doen want ik heb vanavond een mail van David ontvangen. "Beste,

In bijlage de creditnota.
Bedrag werd overgeschreven op de gevraagde account.

Mvg,

Goovaerts David"

Hiermee voorkomt David dat ik de incasso procedure start en eindigt mijn verhaal ook hier.

Ik weet dat jullie benieuwd zijn naar de smeuïge mails van de afgelopen 2 jaar maar daar sta ik boven, David heeft zich aan de laatste afspraak gehouden, dus blijft de beerput gesloten.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Metpetergaathetbeter

Citaat van: Michael op 01 december 2016, 20:06:34 PM
Ik weet dat jullie benieuwd zijn naar de smeuïge mails van de afgelopen 2 jaar
toch niet,jammer dat dingen zo moeten gaan/aflopen  :-\

oli 11/01

Hallo Michaël

Kan-je precies zeggen wat U geschreven hebt om het geld weer te krijgen.
Tot nu toe en na een viertal mail heb ik nog niets gekregen voor de terugbetaling van de HLD 91.

Ik moet zeker niet de enige zijn in dat geval.

Bedankt

Olivier

Metpetergaathetbeter

stel de vraag wie in jouw geval is en dat men je pm stuurt en vervolgens gezamelijk de vraag stellen of dezelfde stappen als Michaël overwegen? :-\

Jurgen

Heel leuk Michaël, maar als je je verhaal niet wil doen waarom begin je er dan over?

Stel je voor dat we allemaal zo beginnen. Ik heb een verhaal over een kikker, maar hoho, ik vertel het niet hoor want hij is al weg. Nu zijn jullie benieuwd, maar toch vertel ik het niet hoor...

Afin, mijn mening hé.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

philippe_007

Michael,

Geen idee hoe het bij u verlopen is ivm de terugbetaling.
Maar na een bezoekje aan David heb ik de dag nadien ook de betaling terug gekregen.

Wie dus zijn aankoop annuleert krijgt zijn geld wel terug.

Mvg,
Philippe

Metpetergaathetbeter

Citaat van: Jurgen op 01 december 2016, 20:34:48 PM
Heel leuk Michaël, maar als je je verhaal niet wil doen waarom begin je er dan over?
druk op de ketel zetten  :-\

SuSke

Misschien dat Michael wel even kan duiden of het over de "HLD91" dan wel over de "LS Models 12090 DC Loc reeks 12" gaat, wan tdaar is de eerste keer kennis gegeven dat hij iets verwachtte van David.

Verder interesseert het me geen ene reet, ik vind het alleen spijtig dat het zo moet lopen voor alle partijen.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Martin Welberg

Tsja, idd spijtig voor iedere partij..

dani

begrijp niet goed de toegevoegde waarde van dit topic; behalve wat negatieve aandacht en een halfslachtig, onafgemaakt verhaal.
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

philippe_007

Of het positieve dat David uw voorschot/betaling terug betaalt als je dat vraagt

BD1701

Ik hoop dan ook dat ik eindelijk eens reactie zal krijgen van David, want ik heb mijn reeks 91 al ruim 2 jaar betaald. Ik wil mijn geld ook terug, heb al enorm veel gebeld, nooit wordt de telefoon opgenomen. Ik heb al mail gestuurd, krijg daar ook geen reactie op. Als dit zo blijft overweeg ik ook om verdere stappen te ondernemen, dus hopelijk zal David eindelijk dan eens reageren.
 

oli 11/01

CiteerOf het positieve dat David uw voorschot/betaling terug betaalt als je dat vraagt


Helaas niet voor iedereen het geval, misschien omdat hij wel weet dat ik franstalig ben en dus dat ik niet 200 km zal rijden om mijn geld weer te krijgen.
Maar ik bemerk dat hier niets  over Goover gezegd  mag worden.


>:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:(

Chrisrail

#14
.
http://amsac.be/     
Ho / DC     NMBS - CFL
zelfbouw { bijlange nog niet werkloos }  { Terug naar start ( u ontvangt geen geld }