Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

Roco Multi-Maus

Gestart door quf, 16 juli 2006, 10:59:40 AM

argilla

goed en wel die uitleg allemaal. Maar voor mijn verjaardag ( 10/08) kreeg en mocht ik van vrouw en kids die muis bestellen. Dus kunt u zich wel voorstellen dat het water uit mijn mond liep ( sic [;)])van goesting en kontentement. Na het lezen van bovenstaande vraag ik mij nu af; bij wie kan ik die bestellen ??

Of zal deze bestelling  een mini-soap worden ??
Ja sory dat ik zo kort-af klink maar ( in stilte had ik gehoopt op Tufken voor die bestelling ) ik zit echt te wachten op die betere Roco-muis  [xx(]
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

tufken

Ik denk voor Belgi?, begin tot half september.
Dit door de reorganisatie van de importeurs.
" Met een lach en wat meer positief denken is het leven zoveel mooier "


D_Loc

Ik was afgelopen zaterdag bij H?nerbein en daar waren ze uitverkocht. Zowel de startsets als in de losse verkoop.
Op z'n vroegst zouden ze daar eind deze week weer leverbaar zijn.
Filmpjes - Foto's ***(Model)spoor is FuN!!!***
Dirk

argilla

Hunerbein zit ook in Meeuwen en is een rolstoelfabrikant, kan me niet inbeelden dat.......of toch ?? ( als het "die Hunerbein" is wel te verstaan. [:D]
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

INFO

Huenerbein zit in Aken en is 1 van de betere modelspoorzaken net over de Nederlandse grens.
www.huenerbein.de/
Alleen de waarheid ligt in het midden.

Tom

Vanaf dat ik eens met de auto mag rijden ga ik er zeker eens naar toe. [:p]
Tom

argilla

Is het die handelszaak waar je ook bv: voor spoor 1/29 aan de lopende meter railprofiel ( tem 5 m) kan verkrijgen ? Het schijnt ook zo te zijn voor bv 1/87 of 1/43.5 enz......
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

n/a

citaat:
Geplaatst door argilla

Is het die handelszaak waar je ook bv: voor spoor 1/29 aan de lopende meter railprofiel ( tem 5 m) kan verkrijgen ? Het schijnt ook zo te zijn voor bv 1/87 of 1/43.5 enz......




Hoe lang beoefen  jij al de modelspoor hobby?
En nog nooit van H?nerbein gehoord?
Kijk hier :http://www.huenerbein.de/

(ik kom daar al meer dan 30 jaar.)

Mvg
Flip

n/a

citaat:
Geplaatst door argilla

Hunerbein zit ook in Meeuwen en is een rolstoelfabrikant, kan me niet inbeelden dat.......of toch ?? ( als het "die Hunerbein" is wel te verstaan. [:D]



Ja die is het rolstoelen op een spoor schaal 1/1  [:D]

Mvg

Flip

DelticPower

Hallo Flip,
citaat:
En nog nooit van H?nerbein gehoord?


Een maat van mij was in Verona Italie, en ging eten in een restaurant. De menukaart was in het italiaans en voor hem niet te lezen, maar een opschrift kende hij. Hunerbein, kippenbillen zijn ook lekker dacht hij. Dus wijzen aan de ober, dat moest hij hebben. De ober maar nee schudden, en hij steeds ja. Wat bleek, was de naam van de eigenaar. Mijn maat weet nu nog steeds niet wat hij als vervanging heeft gegeten, maar was wel lekker. [:D][:D]
Groeten van Jan

n/a


Inderdaad .
Een kip is in het duits Huhn.
Het meervoud is echter H?hner.

GR
Flip