Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

Foto's Autorail Reeks 630

Gestart door Roderik, 27 juni 2006, 14:13:44 PM

Roderik

Hallo Iedereen,

ik ben op zoek naar foto's van de reeks 630 zoals die destijds (in 1957 en 1961) is geleverd aan de NMBS. Het gaat vooral om de originele schildering en de nummering van deze stellen ?n of die origineel al dubbele frontlichten had.
Foto's van de tweekleurige stellen (rood-geel) vind ik genoeg maar de oudere schildering is een probleem.

Wie kan me verder helpen?

Alvast bedankt.
Always be modelling!

dgrr57

#1


foto is niet van mij [:(]


Tom

#2
In SJ 143 op pagina 75 staan er 2 mooie kleurenfoto's van de 630 in hun originele groene livrei.[;)]
Tom

Peter

#3
Hallo Roderik,

De mooiste foto's zowel zwart/wit als kleur van zowel de 630 als van de 40 reeks staan in het prachtige boek van Max Delie "motorwagens"
Hierin staan trouwens alle motorwagens met meerdere foto's afgebeeld. Een ware goudmijn als je zoals ik van motorwagens en motorsstellen houdt.
Met vriendelijke groeten
Peter

rixke rail

#4
citaat:
Geplaatst door Peter

Hallo Roderik,

De mooiste foto's zowel zwart/wit als kleur van zowel de 630 als van de 40 reeks staan in het prachtige boek van Max Delie "motorwagens"
Hierin staan trouwens alle motorwagens met meerdere foto's afgebeeld. Een ware goudmijn als je zoals ik van motorwagens en motorsstellen houdt.



Gelukkig zij die dit hebben ! [:)][:D][8D]
Stel een vraag en je bent dom gedurende vijf minuten. Stel er geen en je blijft het heel je leven.
U vindt mij ook hier : fotoalbum mijn buis ARCHIEVEN