Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

Expeditie Antartica

Gestart door Koen, 02 januari 2016, 10:39:23 AM

OlivierV

- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

PeterC

Koen,

Ik ben een 'FB hater' (Privacy commissie dient tot iets) maar mijn zoon neemt het niet zo nauw en heeft zijn stem uitgebracht  ;)




Weeral een voorbeeld hoe FB meer en meer in handen neemt: ben je geen lid?  Kan je niet stemmen...  Pfff...

Groetjes, Peter


Koen

Bedankt voor jullie steun.

@ Peter, Marc,

Ik begrijp dat er mensen zijn die FB niet in huis willen halen. Zelf ben ik er ook geen liefhebber van. Ik heb zelf een account gecreƫerd toen Bart naar de Aconcagua ging. Op deze manier konden we af en toe met elkaar in contact komen. Verder was er toen een groep voor de familieleden die thuis deze expeditie volgde.
Na de afloop van deze expeditie werd dit account niet veel meer gebruikt. Nu wordt het soms nog gebruikt  om in contact te blijven met onze Franse familieleden. Maar zelden post ik iets op dit medium. Van mij zal je quasi geen foto's vof verhalen op FB vinden.

Toch bedankt voor alle moeite die jullie gedaan hebben.

Mvg
Koen
Nooit te oud om te leren

Stieven76

Citaat van: PeterC op 02 januari 2016, 20:56:04 PM
Koen,

Ik ben een 'FB hater' (Privacy commissie dient tot iets) maar mijn zoon neemt het niet zo nauw en heeft zijn stem uitgebracht  ;)




Weeral een voorbeeld hoe FB meer en meer in handen neemt: ben je geen lid?  Kan je niet stemmen...  Pfff...

Eigenlijk is dit niet de fout van FB maar eerder van de makers van die website. Er is alleen maar voorzien om in te loggen met een FB account terwijl ze dit evengoed kunnen uitbreiden met bv een Google login of zelfs gewoon een username en password.
Is idd dom op deze manier want zo mis je de mensen die geen Fb hebben.