Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

DSMTW

Gestart door janieburton, 17 december 2015, 14:41:34 PM

janieburton

Ik denk dat de winnaar dit jaar Danira zal zijn en dit om het politiek correct evenwicht te behouden.

Zoals Gert Verhulst zei vroeger: er is zeer grote kans op manipulatie.
 

Houdini

Citaat van: janieburton op 17 december 2015, 14:41:34 PM
Ik denk dat de winnaar dit jaar Danira zal zijn en dit om het politiek correct evenwicht te behouden.

Zoals Gert Verhulst zei vroeger: er is zeer grote kans op manipulatie.

Veronderstellingen......maar zoals bij veel dingen weer twee kampen in heel het verhaal: zij die denken dat het allemaal doorgestoken kaart is...en zij die denken van niet.
De enigen die het weten, zijn de personen in kwestie. Maar die zullen uiteraard één verhaal brengen  :)

Metpetergaathetbeter

#2
Ooit dacht ik dat Helmut Lotti daar één of meerdere afleveringen won.
Ik heb die ooit al eens horen praten en redeneren daarmee denk ik dat Gert wel eens kon gelijk hebben, hoewel dat ook niet direct een vriend is ( voorzichtigheidshalve "mijn" niet gebruikt om geen rangeerders de gelegenheid te geven van binnen te koppen !) ;D ;)

janieburton

Het was kantje boordje maar zogezegd "de beste heeft gewonnen".  ???
 

HYA

Bij elk spel en elke kwis is er wat geluk gemoeid ...
Respect voor Danira, maar de winnaar was voorspeld ... . Manipulatie? Kweetnie.

Dirky

Voor mij is Danira de winnaar. Als je aan die leeftijd zoveeeeeel weet... en nipt verliest van iemand die veel jaren meer algemene kennis heeft kunnen opnemen!

SuSke

Citaat van: Dirky op 18 december 2015, 07:54:59 AM
Voor mij is Danira de winnaar. Als je aan die leeftijd zoveeeeeel weet... en nipt verliest van iemand die veel jaren meer algemene kennis heeft kunnen opnemen!

+1
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Metpetergaathetbeter

ik dacht dat intelligentie niet gekoppeld is aan leeftijd, ja ze heeft alvast een leuker snoetje dan de overige kandidaten volgens mij speelt dat veel meer mee ! ;D ;)

Dirky

neen, maar op 50 jaar verzamel je meer kennis dan op 25 jaar. Tom weet veel dingen die hij heeft meegemaakt/gelezen/gezien op het ogenblik zelf en Danira kan dat alleen maar weten als ze het ergens gelezen heeft... kwalitatief zijn ze aan elkaar gewaagd, kwantitatief heft Tom door zijn hogere leeftijd veel voordeel.

Metpetergaathetbeter

Citaat van: Dirky op 18 december 2015, 10:54:08 AM
neen, maar op 50 jaar verzamel je meer kennis dan op 25 jaar. Tom weet veel dingen die hij heeft meegemaakt/gelezen/gezien op het ogenblik zelf en Danira kan dat alleen maar weten als ze het ergens gelezen heeft... kwalitatief zijn ze aan elkaar gewaagd, kwantitatief heft Tom door zijn hogere leeftijd veel voordeel.
25 met een knap snoetje verzamel je meer bewonderaars ? ;D ;)