Welke Mercedes ?

Gestart door Peter, 12 december 2015, 11:48:38 AM

Peter

Welke type Mercedes is dit Wiking model? Reden: Na de aankoop van dit model merkte ik bij thuiskomst dat de beglazing van de linker koplamp ontbrak.
Ik wil bij Wiking zo'n onderdeeltje bestellen maar dan moet ik wel het type weten (op de onderzijde staat enkel: Wiking








Met vriendelijke groeten
Peter

thor

Mercedes CLK, 2de generatie, modeljaar 2002-2004.
Groeten
Thor
hO, 2-rail, digitaal
Intellibox, Power 3, Win-Digipet 2009, v 5

Paulogic

Staat die LK voor lamp kapot?  ;D
Grapje Peter...

Inderdaad CLK model.
mvg,
Paul(ogic)

Peter

De flauwe op de beurs (Merksem) moet dat geweten hebben (denk ik) Modelletje zat in verkeerd doorsje.
Nadien klagen help niet want "Als ik het verkocht was dat modelletje in orde" >:(
Met vriendelijke groeten
Peter

loebaske

Zoals vaak moet men het uit de doos halen en een vergrootglas nemen om die loeders te controleren op hun rommel...
Heb dit al geleerd en trap er soms ook nog in...

Huugooke

Ga eens langs een winkel waar men dat kan opzoeken, wie weet, misschien herkent de verkoper het model.

LockyLuke

vraag het eens aan de internetwinkel   8)
 

doomslu

Thor heeft al het goede antwoord gegeven hoor.

@LockyLuke:  ;)  ;D
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Dirky


Peter

Inmiddels een mailtje naar Wiking gestuurd.
Het katalogus nummer is 22106
Bedankt alvast voor de antwoorden
Met vriendelijke groeten
Peter

Peter

Helaas, helaas, onderdeeltje is niet meer in voorraad bij Wiking omdat het model al een hele tijd uit produktie is.
Spijtig maar niets aan te doen
Met vriendelijke groeten
Peter

SuSke

oplossen met een paar druppeltjes Kristal Klear en dan met zijn achterkant in het zicht zetten.
Of een klein accidentje ensceneren.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

evan

Peter,

Als je wil spreken we af en doe ik er wat proformic in die reageert op UV.  Geeft goed resultaat!
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.