goedkoop kopen op internet

Gestart door n/a, 15 juni 2006, 12:45:12 PM

n/a

Op de site Yezzz.com vele treinen aan goede prijzen gevonden. Verkoper arnaline (is de naam op de veiling) verkoopt veel van zijn verzameling en baan aan zeer goede prijzen. Heb er zelf al veel gekocht

hanske

halo

ik koop er nooit iets ik ben van mening in ocasi da is de meiseri van een ander kopen int echt koopt de nmbs ook nieuw materiaal dus ik ook
enkel wagons koop ik soms in okasiik ga mij binen kort de 78 van mehano kopen

bij www.modeltrein-paradise.be da is voor mij ook de eerstekeer da ik een loc koop via internet ik ga normaal naar bt treinen ik dat daar een 77 gekocht en die gig in de pijl in kortsluiting en  hun  dinst na verkoop is ni goe 3maanden voor nieuw tantwielenop mijn v216

groeten hn

http://www.de-pijl.be/http://www.pfttsp.be/pft-tsp.htm

doomslu

Koop misschien eens een nieuw toetsenbord, hanske. Sommige letters werken blijkbaar niet goed. [;)][:o)]

On topic : als je goed uitkijkt en weet wat je koopt, ook weet wat de courante prijzen zijn, zie ik geen probleem bij tweedehands kopen. Sommige dingen kun je gewoonweg niet meer nieuw kopen.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

hanske

halo

dat zal ik zekker een is doen een nieuw toetenbort kopen het is al oud da is waarschijnlijk voor volgend jaar voor die +-2maanden is da nog goe
ik heb ook nog geen probleemen gehad met wagonen maar me locs weet je toch nooit wa da daar mee gebeurt is mss is die moteur te veel belast en  dat weet je dan wel niet he  

groeten hn  

http://www.de-pijl.be/http://www.pfttsp.be/pft-tsp.htm

SuSke

citaat:
Geplaatst door donderbus

Op de site Yezzz.com vele treinen aan goede prijzen gevonden. Verkoper arnaline (is de naam op de veiling) verkoopt veel van zijn verzameling en baan aan zeer goede prijzen. Heb er zelf al veel gekocht



Is blijkbaar een M*-verzameling... voor de geinteresseerden.

Zelf de eerste wagens gekocht via ebay. Nu afwachten hoe de levering afloopt. Er is inderdaad een hele boel te vinden.

@hanske
Als je iets 2de hands wil kopen, maak dan eerst even een afspraak en ga kijken wat je koopt. Doe je toch ook al sje iets anders gaat kopen??
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

ysbeer

citaat:
Geplaatst door hanske

halo

dat zal ik zekker een is doen een nieuw toetenbort kopen



bedoel je een schilderij[:D][?]

wim ysbeer

Kedeng Kedeng

citaat:
Geplaatst door ysbeer

citaat:
Geplaatst door hanske

halo

dat zal ik zekker een is doen een nieuw toetenbort kopen



bedoel je een schilderij[:D][?]

wim ysbeer

Ik denk dat hij de hint van Doomslu niet napt [8)].

Havoc

Oh ja, maar al te goed snapt hij het...
Met vakantie voor onbepaalde duur.

amest

citaat:
Geplaatst door hanske

halo

ik koop er nooit iets ik ben van mening in ocasi da is de meiseri van een ander kopen int echt koopt de nmbs ook nieuw materiaal dus ik ook
enkel wagons koop ik soms in okasiik ga mij binen kort de 78 van mehano kopen




Ik heb bijna alles tweedehands gekocht. 40-tal wagons, al mijn sporen, 1 tweedehands loc, eentje 'nieuw' zonder garantie op beurs en entje echt nieuw maar ook op beurs. I de winkel tot nogtoe enkel kleine spulletjes gekocht zoals tussenstukjes of hoe heten die dingen om rails aan elkaar te zetten.
Dit weekend ook net een hele bestelling gedaan in Duitsland via net en eentje bij Conrad via net.
En mijn ROCO multimaus is ook in Duitsland gekocht (nieuw) bij EBAY.

Ik doe ook nog aan fotografie en daar heb ik 90% in Duitsland gekocht.

HEb eigenlijk nog nooit echt problemen gehad. Een keer dat de levering maar duurde en duurde en dat bleek dan aan de transporteur te liggen. Is dan ook terechtgekomen.

Ik vind internet een 'gods-geschenk' [}:)][:D]
groeten,

Arvid

Frank_N

Arvid, met alle respect: Internet heeft ook heel veel stukgemaakt.
Groet van Frank
Groet van Frank

amest

citaat:
Geplaatst door ModelspoorfaN

Arvid, met alle respect: Internet heeft ook heel veel stukgemaakt.
Groet van Frank



Daar kan ik best inkomen (maar niet voor mij persoonlijk), maar als er niets nieuws mag komen zolang er ook nadelen aan verbonden zijn dan zaten we nu nog in het stenen tijdperk.

groeten,

Arvid

Havoc

citaat:
met alle respect: Internet heeft ook heel veel stukgemaakt.


Geen idee wie die Arvid is, maar ik ben het helemaal niet eens met je. Wat ik allemaal bijgeleerd en leren kennen heb dank zij internet wil ik echt niet missen. Zelfs zaken die eigenlijk maar net achter de deur zijn heb ik zo ontdekt.

Dan was ik nooit met live steam begonnen, had ik nooit een draaibank gekocht en was ik nog op zoek naar brons.
Met vakantie voor onbepaalde duur.