reclame

Gestart door oebr, 30 oktober 2015, 12:55:46 PM

oebr

https://www.youtube.com/user/aaronyam?v=5joUz_9Ncx8

nog nooit eerder gezien, maar wel een leuke verrassing: op youtube passeert plots reclame voor modelspoorartikelen, in dit geval van Proses...
On East Belgian Rails - sporen in de provincie Luik zo rond 1992

NielsVV

Heb ik ook al gehad. Dit wil zeggen dat je de laatste tijd naar modelspoor artikelen aan het googlen bent geweest.

Ik krijg nu vaak reclame op youtube te zien van (motor) reizen want ik zoek er naar op google.
H0 - AC - Digitaal - iTrain ====>>>> Lego City

HYA

Op youtube krijg ik altijd reclame met XXX boodschappen. Raar !? Ik zou niet weten hoe dat komt.
:o
;D

Havoc

Krijg meestal reclame voor reizen, verzekeringen en banken. Enig probleem is dat die dingen me zo irriteren dat ik zeker geen klant wordt bij die die zo reclame maken.

En skynet heeft ook pop-ups sinds deze week. Klojo's.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Jurgen

Dat komt door cookies.

Die komen op je pc terecht iedere keer dat je een pagina op internet bezoekt. Als je bijvoorbeeld net een pagina over modelspoor hebt bezocht ga je reclame over modelspoor te zien krijgen. Ben je net naar een pagina over doe-het-zelf geweest, dan krijg je daarover reclame.

Hoe je aan XXX-reclame komt, tja...  :-X :P


Zelf heb ik eens via Zalando kleding besteld. Wekenlang kreeg ik reclame van Zalando te zien.  ;D
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Metpetergaathetbeter

Citaat van: HYA op 31 oktober 2015, 00:18:55 AM
Op youtube krijg ik altijd reclame met XXX boodschappen. Raar !? Ik zou niet weten hoe dat komt.
:o
;D
wij wel ! ;D ;)

janieburton

Straffe gasten die Turken :D :D :D :D :D
 

HLE2743

Geen last van reclame op Youtube ;) ik gebruik gewoon adblock

oebr

m'n opmerking was niet negatief bedoeld hoor, maar eerder blij met eindelijk nog eens reclame voor onze hobby via meer traditionele kanalen.

Overigens is Proses wel een grappige firma. Als je bij de video's van de uploader kijkt kan je zien hoe ze hun producten inpakken, gezellig met een tiental medewerkers op een terras in het zonneke.
Rendabel zal dat wel niet zijn, maar een probleem is dat dan allicht ook niet.
On East Belgian Rails - sporen in de provincie Luik zo rond 1992