naast die trein vol goud stond er in Polen nog één met veel waarde

Gestart door Metpetergaathetbeter, 08 september 2015, 00:39:27 AM



Metpetergaathetbeter


Huugooke

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 08 september 2015, 10:02:23 AM
Citaat van: Huugooke op 08 september 2015, 09:53:41 AM
Citaat van: Metpetergaathetbeter op 08 september 2015, 09:40:32 AM
Hugo je deurbel ?  ;D ;D ;D ;)
Nee, daar staat "Niet storen, genie aan het werk!"
is het daar ook een rommel zoals ik elders al kon lezen !  ;D ;)
Ik ontvang nooit bezoek; te gevaarlijk: ze zouden kunnen struikelen en iets breken! (een wagon of zo  ;D )

OlivierV

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 08 september 2015, 09:14:52 AM
Dirk, U heeft het recht er zo over te denken, helaas denk ik er soms anders over!
Ik hoop alvast dat je vrouw(en ik hoop voor U en je vrouw dat dit nog heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang mag uitblijven) in zo'n geval eens op internet gaat kijken wat wat waard is, of ten minste iemand met verstand aanspreekt, wat steeds vreemd is dat alles altijd heel duur aangeboden wordt, nooit omgekeerd ! :-\ ;)
Hou een lijst bij met hoeveel je voor alles betaald hebt en waar heel je collectie in opgenomen zit. Hou dit toegangenkijk voor nabestaanden, dan kan men nooit absurde prijzen gaan vragen voor je collectie, maar ook niet te weinig.

Natuurlijk wel vervelend als er items in zitten die je zelf erg weinig betaald hebt maar die eigenlijk makkelijk het dubbele of zelfs het driedubbele waard zijn, maar dat kan je dan als opmerking toevoegen.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Rangeerduivel

Citaat van: OlivierV op 08 september 2015, 19:56:36 PM
Natuurlijk wel vervelend als er items in zitten die je zelf erg weinig betaald hebt maar die eigenlijk makkelijk het dubbele of zelfs het driedubbele waard zijn, maar dat kan je dan als opmerking toevoegen.

Hoor ik daar mijn naam roepen?  ;D ;D

;)

Havoc

Citaat van: OlivierV op 08 september 2015, 19:56:36 PM
Hou een lijst bij met hoeveel je voor alles betaald hebt en waar heel je collectie in opgenomen zit. Hou dit toegangenkijk voor nabestaanden, dan kan men nooit absurde prijzen gaan vragen voor je collectie, maar ook niet te weinig.

Natuurlijk wel vervelend als er items in zitten die je zelf erg weinig betaald hebt maar die eigenlijk makkelijk het dubbele of zelfs het driedubbele waard zijn, maar dat kan je dan als opmerking toevoegen.

Denk je echt dat het gros van je familieleden daar naar kijkt? Zit zelf zo momenteel in de situatie dat we het huis van mijn moeder moeten leegmaken en eerlijk gezegd, de emotionele waarde is het enige waar ik naar kijk nu. Misschien idioot, maar ik vrees wel menselijk en veel voorkomend. Ook hebben familieleden meestal geen zin om enkele jaren veilingmeester, antiquair of brocanteur te spelen of rommelmarkten te doen.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

OlivierV

Citaat van: Rangeerduivel op 08 september 2015, 21:05:21 PM
Citaat van: OlivierV op 08 september 2015, 19:56:36 PM
Natuurlijk wel vervelend als er items in zitten die je zelf erg weinig betaald hebt maar die eigenlijk makkelijk het dubbele of zelfs het driedubbele waard zijn, maar dat kan je dan als opmerking toevoegen.

Hoor ik daar mijn naam roepen?  ;D ;D

;)

Neen, heb zelf ook een paar van die items in de collectie. ;)
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Huugooke

Ik weet het weer: "Tramfan" was een een tijdschrift voor... ja, voor wat ook weer?

janieburton

#24
Zag een paar maanden geleden een naar gelijkstroom omgebouwde Marklin 3471 Ram voor de prijs van 450€ op ebay, vond dit ook overdreven voor een omgebouwde Marklin en denkelijk ook nog niet op schaal.
 

Huugooke

Citaat van: janieburton op 10 september 2015, 13:38:37 PM
Zag een paar maanden geleden een naar gelijkstroom omgebouwde Marklin 3471 Ram voor de prijs van 450€ op ebay, vond dit ook overdreven voor een omgebouwde Marklin en denkelijk ook nog niet op schaal
Dat is zelfs de "uitgeklede versie", zonder verlichting en met veel details minder! (dan de '70)

janieburton

Citaat van: Huugooke op 10 september 2015, 13:40:31 PM
Citaat van: janieburton op 10 september 2015, 13:38:37 PM
Zag een paar maanden geleden een naar gelijkstroom omgebouwde Marklin 3471 Ram voor de prijs van 450€ op ebay, vond dit ook overdreven voor een omgebouwde Marklin en denkelijk ook nog niet op schaal
Dat is zelfs de "uitgeklede versie", zonder verlichting en met veel details minder! (dan de '70)

Dacht dat er wel verlichting in was maar kan me vergissen
 

Huugooke

Citaat van: janieburton op 10 september 2015, 13:43:52 PM
Citaat van: Huugooke op 10 september 2015, 13:40:31 PM
Citaat van: janieburton op 10 september 2015, 13:38:37 PM
Zag een paar maanden geleden een naar gelijkstroom omgebouwde Marklin 3471 Ram voor de prijs van 450€ op ebay, vond dit ook overdreven voor een omgebouwde Marklin en denkelijk ook nog niet op schaal
Dat is zelfs de "uitgeklede versie", zonder verlichting en met veel details minder! (dan de '70)

Dacht dat er wel verlichting in was maar kan me vergissen

http://forum.3rail.nl/index.php?topic=3688.0

janieburton

Citaat van: Huugooke op 10 september 2015, 14:02:02 PM
Citaat van: janieburton op 10 september 2015, 13:43:52 PM
Citaat van: Huugooke op 10 september 2015, 13:40:31 PM
Citaat van: janieburton op 10 september 2015, 13:38:37 PM
Zag een paar maanden geleden een naar gelijkstroom omgebouwde Marklin 3471 Ram voor de prijs van 450€ op ebay, vond dit ook overdreven voor een omgebouwde Marklin en denkelijk ook nog niet op schaal
Dat is zelfs de "uitgeklede versie", zonder verlichting en met veel details minder! (dan de '70)

Dacht dat er wel verlichting in was maar kan me vergissen

http://forum.3rail.nl/index.php?topic=3688.0

Het was zoals deze:

http://www.benl.ebay.be/itm/MARKLIN-MARKLIN-MAERKLIN-RAm-TEE-Triebwagenzug-3471-/291555645569?hash=item43e2121881
 

Metpetergaathetbeter

#29
als er nu nog iemand reageert/citeert gaat dat niet meer op het scherm van mijn computer passen en dat is niemands citaat  ;D ;)

ter info bij citaten kun je ook zinnen weghalen zonder het gehele Oude en het Nieuwe Testament te moeten citeren  :-X denk dat Christus hier ook hoofdpijn zou van gekregen hebben !  ;D