Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

De Pijl: "laatste opendeur"?

Gestart door Havoc, 05 september 2015, 22:41:11 PM

SuSke

Gisterenmiddag ook nog eens langs geweest om van die majestueuze baan te genieten.
Inderdaad zonde dat zoiets teloor gaat, maar een nieuwe locatie opent weer andere perspectieven.
Ook de geplande investering in een tussenvloer op de nieuwe plek zal zeker lonen.

Wens "De Pijl" alle geluk toe op hun nieuwe plek en veel moed met de verhuis daar naar toe.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Stieven76

Ik ben gisteren namiddag ook even gepasseerd met mijn oudste dochter. We hebben dan boven een werfkeetje van Aughagen mogen in elkaar plakken. Komt goed van pas op mijn module :) Waarvoor dank.

Spijtig dat ze verhuizen, is voor mij een stukje nostalgie uit mijn jeugd toen we nog in Muizen woonden en ik als klein manneke met mijn fiets naar de opendeur kwam om treintjes kijken..
Hopelijk valt het voor alle leden wat mee in Vilvoorde en vallen er niet teveel af.

Veel succes nog en tot een volgende opendeur!

efl045

Citaat van: Stieven76 op 02 november 2015, 15:59:30 PM
tot een volgende opendeur!
Komt die er dan nog? Ik vrees dat er na 'laatste' niks meer komt...
Citaat van: loco op 27 oktober 2015, 13:48:14 PM
Wil je de clubbanen nog eens voor een laatste keer bekijken dan heb je dit weekend nog een unieke gelegenheid. Daarna is het onherroepelijk gedaan, want in het nieuwe lokaal zullen we geen expo's meer kunnen houden.

Stieven76

Ik veronderstel dat wanneer ze op hun plek zitten op de nieuwe locatie dat er dan daar ook wel een opendeur zal georganiseerd worden zeker??
Het is niet omdat je van locatie verhuist dat je ineens nooit geen opendeur meer kan houden he..

philippe_007

Bij mijn vertrek hebben de leden van "De Pijl" toch gezegd "tot in Vilvoorde",
Waarom zouden ze daar geen opendeur kunnen houden? 

efl045

't Ja, waarom schrijven ze dan zelf dat het niet meer mogelijk zal zijn, ik vind niks uit hé...
Citaat van: loco op 27 oktober 2015, 13:48:14 PM
Daarna is het onherroepelijk gedaan, want in het nieuwe lokaal zullen we geen expo's meer kunnen houden.

philippe_007

In de nieuwe zaal mss niet, maar er is onlangs nog een opendeurdag geweest van een club en dit was ook niet in hun eigen lokaal....
We zullen wel zien wat de toekomst zal brengen.

minitreintje

AFAIK: Voorlopig zal er geen nieuwe expo hierna komen doordat het moeilijk is dit te doen in Vilvoorde.
Maar misschien zal er een oplossing worden voor gevonden.

groeten Dylan (lid De Pijl)
Märklin C-rail modulebaan met Arduino

BC911

Deze middag ook even een kijkje gaan nemen. De vaste baan is werkelijk indrukwekkend qua grootte. Verder leuke dingen gezien op de 2de verdieping. Succes alvast op jullie nieuwe locatie!
Groeten, Bert

Iedereen beleeft zijn hobby op zijn manier ...

loco

Het doek is gevallen. Bijna 800 betalende bezoekers hebben een laatste blik op de clubbaan geworpen.  Ruim de helft is gekomen omdat het de laatste keer was. Vele bekende gezichten gezien. Het was een fantastisch weekend. We danken iedereen die is langs geweest.
Op onze nieuwe locatie kunnen we geen open deur organiseren. Als we in de toekomst een  nieuwe tentoonstelling willen houden zal dit noodgedwongen op een andere locatie moeten doorgaan.
Tot de volgende keer.

SirGresley

Ik moet jullie allemaal nog bedanken voor de hartelijk ontvangst van vrijdagavond voor de Hoeseltse Treinclub!!
Merci en tot in Vilvoorde.
Leef niet te materialistisch, want alle bezit is ballast. Dalai Lama