Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

slooptrein 62-ers op Luchtbal?

Gestart door GeM, 07 juni 2006, 13:26:59 PM

tufken

citaat:
Geplaatst door ERVIN

Dit moet mooi zijn om al deze loc in het echt te zien,zoiets heb ik nog nooit gezien,werkelijk prachtig!!
Maar om dit in model na te bootsen zal ik nog h??l veel locs moeten kopen.[:D]



Ik hoop dat iedereen deze reeks nabootst in model  [:D]
" Met een lach en wat meer positief denken is het leven zoveel mooier "


doomslu

Ervin, tufken vraagt of je nog eens een pintje komt drinken. [:o)]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Jurgen

Ik ben ook wel ge?nteresseerd in die foto's.
Misschien kan je ze ergens online plaatsen en ons dan die link doorgeven. Dan kunnen alle mensen die dat wensen gewoon zelf de foto's downloaden. [;)]
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Rochevalien

citaat:
Geplaatst door tufken

citaat:
Geplaatst door ERVIN

Dit moet mooi zijn om al deze loc in het echt te zien,zoiets heb ik nog nooit gezien,werkelijk prachtig!!
Maar om dit in model na te bootsen zal ik nog h??l veel locs moeten kopen.[:D]



Ik hoop dat iedereen deze reeks nabootst in model  [:D]



>>>> 2 vlottende kabienes aan 211.5? =423?  
  +18 62 ers aan 129.7? =2334.6?
dat geeft samen 2757.6? [:D]

Oh ja,toen ik daar was kwam er nog een stel 23ers voorbij met wagons geladen met rails ,moet je die ook erbij hebben?


Gerrit


ERVIN

Baah ja Gerrit,doe die er dan ook maar bij,ne loc meer of minder zal de zaak ook niet maken h?.[:D]

Rochevalien

Hallo gastjes,ik heb alles in een submapje gezetbij photobucket:
//
http://s11.photobucket.com/albums/a179/Rochevalien/luchtballoks/?sc=1&multi=3&addtype=local&media=image//

Ik moet eerlijk bekennen dat ik een beetje de tel ben kwijtgeraakt maar ze moeten er toch wel allemaal opstaan.
Mijn persoonlijke favorieten zijn de 6244 (originele livrei ?n fabrieksplaten) die met gewone schroeven vaststaan... verdekke toch.
en die ene met zijn afgebleekt groen,ben de nummer effe kwijt.Er zit er ook een tussen met zandkisten in blank metaal (nog nooit gezien).
enfin een feestijn voor de die-hard vervuiler.
Als dat geen hint is [;)]

Gerrit

janjozef

aan zoiets miniem begin ik gewoon niet, kom terug als je een grote hoeveelheid wilt [:o)]

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

janjozef

zal daar toch ook eens moeten gaan kijken.

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

trainfreak

Met die andere groene bedoel je de 6256[;)]
Spoorse groeten
Dimitri

ERVIN

citaat:
Geplaatst door doomslu

Ervin, tufken vraagt of je nog eens een pintje komt drinken. [:o)]


Meer dan ??n,ik heb weer een bestelling klaar,het zal weer even duren vooralleer ik bij Tufken weg ben.[:p]

n/a

Kent iemand een site met een overzicht van de Roco's die ooit uitgebracht werden ?


ERVIN

Hmm,ik denk dat Tufken U daarmee wel kan helpen??
Dat is ne wandelende encyclopedie.[;)]

dgrr57

citaat:
Geplaatst door mnbs

Kent iemand een site met een overzicht van de Roco's die ooit uitgebracht werden ?



Misschien hier eens kijken : http://www.trainminiaturemagazine.be/newforum/topic.asp?TOPIC_ID=946


GeM

Deze ochtend zag ik een deel van de sleep net Luchtbal binnenrijden, komende vanuit richting Breda. Misschien staan ze er nog gestationeerd? De groene 62-er zat er ook nog midden tussen.
Gert
HO, 3-rail, NMBS/DB, III, Ecos I

Rochevalien

citaat:
Geplaatst door GeM

Deze ochtend zag ik een deel van de sleep net Luchtbal binnenrijden, komende vanuit richting Breda. Misschien staan ze er nog gestationeerd? De groene 62-er zat er ook nog midden tussen.



>>> Ik ben daar rond 7.35 vanmorgen gepasseerd en toen stond de hele sleep 62 ers op het viadukt even voorbij het station luchtbal.
Er liepen ook wat gasten rond met gele fluovestjes.Ik vermoed dan ook dat ze met die 62 ers belastingsproeven aan het doen waren op dat viadukt.Het zou bijgevolg wel eens kunnen zijn dat men alle kunstwerken op de HST lijn zo gaat testen en wel tot aan de Nederlandse grens.Wie weet meer?

Gerrit