Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

Goede service

Gestart door Peter, 07 juni 2006, 09:41:43 AM

Peter

Niet alleen negatieve dingen maar ook goede dingen mogen hier op het forum ook al eens vermeld worden.
In mijn Faller bouwdoos-344 voor een Mercedes-Benz showroom en garage waren verschillende dingen beschadigd.
Vorige vrijdag 02/06 een E-mail naar hun "Kundendienst" gestuurd, en voil? !! vanmorgen 07/06 zaten de stukken verpakt in een stevig doosje al in de brievenbus.
Dit is "Perfekte" service in mijn ogen. Iets waar enkele andere merken een voorbeeld aan mogen nemen.
Met vriendelijke groeten
Peter

Gerolf

Zo hoort het! Bravo voor Faller [8D]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Tom

Na al die negatieve kritiek op de onderdelenservice van somige merken ben ik blij zo iets nog eens te horen. [^]
3 hoeraatjs voor Faller. [:D]
Tom

Jurgen

Bij mijn Kibri huisje zaten ooit eens een paar stukjes te weinig in de doos. Briefje gestuurd naar Kibri met de juiste nummertjes en dergelijke en ik kreeg een paar dagen later ook mijn pakketje in de bus.
Bleek uiteindelijk dat ik fout gekeken had en 1 van de zogezegd ontbrekende stukjes toch niet ontbrak. [:I]
Maar bij Kibri dus ook goede service. [^]
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Brunel

Ja, ik heb ook weleens iets dergelijks meegemaakt, met .... Vollmer.
Mogen we concluderen dat wat betreft de onderdelenservice de treintjesmakers iets kunnen leren van de huisjesmakers? [8D]

ysbeer

Dan ik ook maar,ik heb zeer goede ervaring met KIBRI.VOLLMER.LENZ.BRAWA
en GUTTZOLD.FLEISCHMANN.

wim

janjozef

Ik heb het ook gehad bij kibri, grondplaat niet in orde was een hoek slecht gegoten/gespoten, briefje naar Kibri met het betrefende model en nummer, een paardagen later zat de volledige boom met alle andere onderdelen aan in de bus, mijn restjesdoos was gelukkig

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

Roderik

Het gaat verder dan huisjes alleen. Ik heb een Atlas lok gekocht. De door sprak over en digitale versie maar binnenin zat een analoge. Mailtje naar Atlas. En Atlas heeft een decoder opgestuurd. Gratis en voor niks! Zelfs geen portkosten.
Probeer dat hier maar eens...
Always be modelling!

n/a

Hoi,

Jaaaaaaaaren geleden heb ik hetzelfde gehad met Faller.

Gelukkig dus nog steeds zo, top[:)]

mvg

janjozef

Nu in amerika is dat echt een gewoonte een klant reklameert geen vragen maar oplossen. daar kunt ge dat zelfs nog doen met een stuk dat ge een paar jaar geleden gekocht hebt.

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

Steven86

Ik heb goede ervaringen met Brawa. Ik had een 3 rail digitale loc gekocht en in de doos zat een 2 rail. Fout verpakt in het fabriek Een beetje onhandig toch. Maar, snel en professioneel vervangen.

Eveneens goede ervaringen met de mensen van Viessman. Met de huisjes tot hiertoe nog geen issues gehad. Hout vasthouden...

Steven