Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

Een modelspoorwinkel (tje) ??

Gestart door Peter, 04 augustus 2015, 10:07:18 AM

Metpetergaathetbeter


Peter

Ik denk dat jullie meer iemand nodig hebben zoals Luc Dooms ;)
Met vriendelijke groeten
Peter

Metpetergaathetbeter

#92
Citaat van: Peter op 12 augustus 2015, 13:46:35 PM
Ik denk dat jullie meer iemand nodig hebben zoals Luc Dooms ;)
niet dat we geen vertrouwen hebben in Luc maar wees gerust er zijn er minst even goeie ! Ik hoop dat hij het mij vergeeft ! (niet het vergeven met lichaamsvreemde vloeistoffen!)  :-\ ;D ;)

SirGresley

Een paar jaar geleden had ik een abonnement op Modelrailways GB. Daar werd gevraagd (ook door andere modeltrein magazines) welke modellen men graag zou willen.
Ik weet dat  Hornby, Bachmann en andere "Engelse" fabricanten daarna zulke modellen gemaakt hebben!!

Iets voor hier?? MAAR de Belgische markt is volgens de meesten te klein... :P
Leef niet te materialistisch, want alle bezit is ballast. Dalai Lama

doomslu

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 12 augustus 2015, 13:50:30 PM
Citaat van: Peter op 12 augustus 2015, 13:46:35 PM
Ik denk dat jullie meer iemand nodig hebben zoals Luc Dooms ;)
niet dat we geen vertrouwen hebben in Luc maar wees gerust er zijn er minst even goeie ! Ik hoop dat  het mij vergeeft ! (niet het vergeven met lichaamsvreemde vloeistoffen!)  :-\ ;D ;)
Gelijk heb je, ik kan me niet met alles bezighouden hé.  :D
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Lange Trein

Nen goeie morgen Allemaal saamn,
Ik weet niet of dit de goeie topic is voor wat volgt, maar toch.
Gisteren was ik in Luxemburg (Groothertogdom) en wat vind ik aan de afrit van de autostrade:

    http://www.mbs-l.com/

Een zeer goed voorziene shop met veel, veel ,heel veel spoormateriaal. Loc's, wagons, decor, ...

Op 31/08, naar jaarlijkse gewoonte braderie in Luxemburg, en zij doen ook mee.

Met vriendelijke groeten,
Denis


Havoc

Ken ik, ga ik altijd langs als ik daar in de buurt ben. Geoed voorzien, vriendelijk en mooie keuze, meer dan enkel h0 en maken geen probleem om naar het buitenland te zenden (maar dat heb ik nog niet geprobeerd).
Met vakantie voor onbepaalde duur.