Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

Vloerder gezocht

Gestart door Peter, 07 juli 2015, 15:02:01 PM

Peter

Kent er iemand een vloerder die tijd heeft om tegels op het terras te leggen, op ondergrond beton. Wel nog chape (ong.5 cm aan te brengen)
Oppervlakte ong. 27,0 m2
Met vriendelijke groeten
Peter

Stieven76


Peter

Met vriendelijke groeten
Peter

Rangeerduivel

Den Hugo woont daar toch niet zo ver uit jouw buurt,en die is van alle markten thuis!
Je kan hem zelfs 'betalen' met een al dan niet afgedankt modeltreintje! ;D ;D

;)

Huugooke

die kan alleen "iemand" vloeren; als 'm niet te groot en te sterk is! ;D

59erke

Peter, Ik ken een heel goede vloerder, echte stielmannen en niet al te duur.
Ik weet alleen niet of hij van Oost Vlaanderen naar Antwerpen wil komen.
Project La Gleize TP IV in 1:160, NMBS, Dieseltractie
Collector NMBS type 59 HO, MSM N Forumbaan

Gerolf

't Is dat het in de babbelhoek staat, maar toch  :-\
Seffens wordt het hier nog een dating-site

en nee ... ik zoek geen mannen die na de daad over treintjes willen keuvelen  ::)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Johnnytrein

de klussenier al geprobeerd?
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

Peter

#8
Ik weet dat Gerolf dit niet negatief bedoeld, maar ik vind wel dat dan alle niet (model)spoor gebonden vragen/te koop/gezocht items dan zouden moeten verboden worden. Een auto te koop aanbieden enz  valt dan voor mij ook in kategorie.
Reden van mijn vraag is dat de vloerder waarwee we afgesproken hadden een ongeluk(je) heeft gehad en de eerste maanden niet zal kunnen werken, en we daardoor wat in de knel komen te zitten (Tegels zijn besteld, alsook het tuinhuis)
Tweede reden is dat we hier niet weten wat het beroep van de leden is (moet niet, mag wel) en dus altijd de mogelijkheid er in zat dat er iemand van beroep  (of zijn vader, zijn broer of zoon) vloerder is/was.
Zal me dus in het vervolg onthouden van zo'n vragen  :(
Met vriendelijke groeten
Peter

Gerolf

't Is zeker niet persoonlijk, Peter, en ik begrijp ook het argument "wie weet zit er een vloerder op het forum"

Maar de babbelhoek ontspoort regelmatig, zoals je meldt: auto te koop, wat heb ik gegeten, mijn nieuwe fiets, ...

Ik vergelijk ons forum graag met een modelspoorclub:
na het werken aan de projecten wordt er ook gekeuveld over andere zaken,
maar er brengt niemand zijn nieuwe fiets binnen om te tonen aan de anderen  ;)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

just4fun

Citaat van: Peter op 07 juli 2015, 15:02:01 PM
Kent er iemand een vloerder die tijd heeft om tegels op het terras te leggen, op ondergrond beton. Wel nog chape (ong.5 cm aan te brengen)
Oppervlakte ong. 27,0 m2
Iets tegen Polen?
'k zal thuis hun gegevens eens opduiken en ze u bezorgen.
Paul

Huugooke

Citaat van: Gerolf op 08 juli 2015, 11:14:54 AM
Ik vergelijk ons forum graag met een modelspoorclub:
na het werken aan de projecten wordt er ook gekeuveld over andere zaken,
maar er brengt niemand zijn nieuwe fiets binnen om te tonen aan de anderen  ;)
Hangt van de breedte van de deur af hé Gerolf, en als het een nieuwe is zou ik hem zowiezo binnenpakken!
Die babbelhoek irriteert en amuseert me tegelijk. Een rubriek die zeker en vast de gezellige toon van dit forum mee bepaalt, en het vrij uniek maakt in de "modelspoorforumwereld".

Havoc

Citaat van: just4fun op 08 juli 2015, 12:55:08 PM
Iets tegen Polen?

Ja, die Polen die hier de badkamers betegeld hebben die zou ik met alle plezier terug tot ginder sturen met een stamp onder hun dinges. En eigenlijk liever nog enkele landen verder. We zijn met die loodgieter in zee gegaan omdat het net gene van ginder was, maar die idioten die hij voor zich liet werken liggen nog altijd op mijne lever.

Over de off-topic hoek is al meer gezeverd dan dat erin gezeverd is. Genoeg daarover gezeverd zou ik zeggen. Als er treinclubs zijn waar er niet over fietsen gesproken zou mogen worden wil ik er geen lid van worden.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Peter

Een laatste berichtje over dit onderwerp.
Heb een aannemer voor een redelijke prijs bereid gevonden om nu zaterdag eerstkomend te komen vloeren.
Waarom zaterdag? Het wachten was op Impermo, want die kunnen de tegels pas donderdag leveren (was trouwens op korte tijd)
Meer geduld zullen we moeten uitoefenen voor het tuinhuis. Dit word pas eind augustus geleverd. Gelukkig hebben we hulp van zoon en schoonzoon om het te bouwen. ;D ;D ;D
Met vriendelijke groeten
Peter

59erke

Heb je iets kunnen doen met Dirk zijn gegevens, Peter ?
Project La Gleize TP IV in 1:160, NMBS, Dieseltractie
Collector NMBS type 59 HO, MSM N Forumbaan