Nieuws:

Nu in MSM 249 REPORTAGE: Alles wat u moet weten over de 10de Grote Modelspoor Expo * Spur Z weekend in Altenbeken * RAMMA 2024

Hoofdmenu

volgende week in kinkempios

Gestart door stefan rosiers, 02 juni 2006, 19:21:17 PM

Rochevalien

Heeft er nu niemand foto's van die Mehano nieuwigheden genomen? 5001?/reeks 28? /driedelig dieselstel?

Gerrit

janjozef

Ik denk dat naar kinkempois gaan altijd de moeite is voor diegene die nog nooit geweest zijn. met of zonder juiste 50001

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

ERVIN

Zeg loebaske,ik weet nu toch niet wat te doen,en ik heb eigenlijk wel een beetje honger en dorst,is het goed dat ik even langskom?
Dan kan ik mijn ex-59er nog eens zien.[:I]

trainfreak

Ik heb het even opgezocht in een boek (motorrijtuigen van Max Delie) en ik denk dat het een stel in de aard is van een 653-656.
Spoorse groeten
Dimitri

FREMO e.V. - afd Belgiƫ

[:D]  oeps foutje Kedeng Kedeng !

citaat:
Geplaatst door Kedeng Kedeng

Dit is de originele kleur


Heeft een veel donkere kleur dan dat lijk [:I]



[:0]
Dit is de herschilderde 5145 die reeds gebruikt werd om een VALSE 50-tiger voor te stellen op een eerdere presentatie, het jaar ontsnapt mij nu.

Mvg
Herman
Onafhankelijk machinist (Stoom enkel + Compound).

Instructeur/Lesgever in Europa enkel.

trainfreak

Dit was op de opendeurdag van Kinkempois in 1992. Het betreft hier de 5145 met grote bufferbalk die de 5001 NIET heeft!
Spoorse groeten
Dimitri

rixke rail

citaat:
Geplaatst door trainfreak

Ik heb het even opgezocht in een boek (motorrijtuigen van Max Delie) en ik denk dat het een stel in de aard is van een 653-656.



Dat zou schitterend zijn [:p] : van de 653 kunnen ze later een 670 maken, dacht ik [:D] (d.i. de "gemoderniseerde versie", met dubbele lichten.)
Anders is een MS40 ook goed, maar staat die niet op het programma van MTE-Blankenberge ?
Modelspoorse groeten,
Eric
Stel een vraag en je bent dom gedurende vijf minuten. Stel er geen en je blijft het heel je leven.
U vindt mij ook hier : fotoalbum mijn buis ARCHIEVEN

dgrr57

Hallo,
citaat:
Geplaatst door Rochevalien

Heeft er nu niemand foto's van die Mehano nieuwigheden genomen? 5001?/reeks 28? /driedelig dieselstel?



ik heb alleen een foto van de blauwe 5001 :
http://users.skynet.be/dgrr2/galleries/20060610%20PFT%20Liege/209%20-%20PFT%20-%20LIEGE%20-%20ATF-NK.htm

Voorwat betreft de reeks 28 en het driedelig dieselstel : ik heb daar alleen kasten gezien van een luikse spoorwegliefhebber. Heeft (volgens mij) niets te zien met Mehano.


Rochevalien

citaat:
Geplaatst door dgrr57

Hallo,
citaat:
Geplaatst door Rochevalien

Heeft er nu niemand foto's van die Mehano nieuwigheden genomen? 5001?/reeks 28? /driedelig dieselstel?



ik heb alleen een foto van de blauwe 5001 :
http://users.skynet.be/dgrr2/galleries/20060610%20PFT%20Liege/209%20-%20PFT%20-%20LIEGE%20-%20ATF-NK.htm


>>> Dankuwel voor de foto's ,trouwens er staan ook veel "voie de soisante" foto's op maar daar kijken jullie natuurlijk niet naar h?.

Voorwat betreft de reeks 28 en het driedelig dieselstel : ik heb daar alleen kasten gezien van een luikse spoorwegliefhebber. Heeft (volgens mij) niets te zien met Mehano.

>>> Volgens mijn info is een zekere Pederzolli bezig aan een model van een ellok reeks 28.Deze mens heeft ,naar het schijnt,ooit een model van een motorwagen reeks 43 gemaakt maar dan wel volgens de "vacuum "methode.Dat is een doorzichtige plexi tussen 2 mallen trekken (binnen en buitenmal) om zo een model te bekomen.Deze methode komt uit de radobestuurde vliegtuigmodelbouw om plexi "canopis"te maken.En dat zijn dan weer die druppelvormige cockpit afschermingen(beter kan ik het niet beschrijven)
Nu heb ik die kap van die 43 nooit gezien dus ik vermoed dan ook dat dit 1) een kleinschalig project was en 2)geen groot sukses geweest is.Hoe die 28 er uit gaat zien en hoe het daar nu mee staat weet ik ook niet.Die 3 delige motorwagen zal ook wel een priv? project zijn van iemand (ik wed op Laurent Fraikin of Laufbe op E-bay)deze mens heeft een boon voor 2 kleur groen en tekent zijn mails met een foto van een 2-delige motorwagen.
Pederzolli en Fraikin zijn beide  van Luik dus dat verklaart hun deelname aan deze manifstatie.
De rest is koffiedik kijken.

Gerrit











Kedeng Kedeng

Ben er vandaag geweest, was wel de moeite.
Vooral het weer zat is mee [8D]












Ik wil graag de 5166 kopen,
Maar als ik wat extra geld heb mag de 5001 er zeker bij [^]
De blauwe kleur is is iets anders dan al dat groen en geel.



En wie had er gelijk h? h? [;)]






Tom

Was er al iets te zien van de 41?
Tom

trainfreak

Ik zie dat er vandaag een astride (BB36000) en een Break staat.
Bij ons kwamen er 2 locs van Railion toe en stonden er een hele hoop klassiekjes.

Bij de nummers van de stellen heb ik me blijkbaar wat vergist[:I]
Spoorse groeten
Dimitri

ERVIN

mooie foto's Kedeng Kedeng,bedankt.[;)]
All??,ik zal de 5001 dan toch maar kopen.

Kedeng Kedeng

citaat:
Geplaatst door Tom

Was er al iets te zien van de 41?

Niks van gezien.

Kedeng Kedeng

citaat:
Geplaatst door ERVIN

mooie foto's Kedeng Kedeng,bedankt.[;)]
All??,ik zal de 5001 dan toch maar kopen.

Heb ik de doorslag gegeven? [;)]

Voor nog meer foto?s van kinkempois: http://spaces.msn.com/nmbs77/photos/