Nieuws:

Nu in MSM 249 PRAKTIJK: Beladen van ouderwetse goederenwagens: buizen en langsliggers * Terminus: de baan, deel 4

Hoofdmenu

Iemand zin, of een leuk ideetje

Gestart door Buikske, 09 mei 2015, 18:10:58 PM


SuSke

Moet dat gebouw nu nog iets voorstellen qua oppervlakte zou ik wel weten wat er mee gedaan  8)
Maar 't is te klein (maar 12,5 x 7,4m) ???, ik krijg er met moeite Vaerwegh Dok in geduwd   :-\

En die wagons, ik dank dat de mannen van AMSAC weten wat dat met zich meebrengt  ;)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Pol

Wel een leuk idee; laat iemand het allemaal opknappen, maar die mag niet de bedoeling hebben om er winst uit te maken ...
't Lijkt mij niet veel kans op slagen te hebben ... of zie ik dat verkeerd?

Groeten,

Pol
H0, tijdperk II, Deutsche Reichsbahn: diorama in aanbouw ...

Metpetergaathetbeter

opknappen en (na 3jaar) met uw kl.... buitenvliegen als het werk afgelopen is  :-\

SuSke

Dat zijn de kleine letterkes in de contracten met AG VESPA.
Die hoort ge niet te lezen  8)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Dieter

http://www.agvespa.be/sites/default/files/fortissimmo/files/1057431/3027001049000007642.pdf

Het informatiebundel hiervan.

Is wel interessant voor zij die ooit een tractiestation willen maken.
Op pagina 6 en 7 de plannen...


Modeltreintjes zijn zoals een vrouw! Ge steekt er veel geld en liefde in!