Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

Central Station

Gestart door n/a, 31 mei 2006, 19:43:28 PM

n/a

Voor wie op zoek is naar een Central Station voor een zachter prijsje - er worden er momenteel tien aangeboden bij deze verkoper:

http://cgi.ebay.de/Maerklin-60212-Central-Station-NEU-aus-Startset-2006_W0QQitemZ7419401349QQcategoryZ40697QQrdZ1QQcmdZViewItem

Peter

bytecon

#1
ik wist niet eens dat die nieuwe startsets er al waren

Treinliefhebber

#2
Jawel hoor zie ook totaltrain

Mvg,
Dave

Steven86

#3
De nieuwe startsets zijn in de winkel. De prijs is 999 EUR. Daarin zit dan een CS, spoor, loc en wagons. Dus logisch dat de handel op eBay in delen van zo'n startset op gang trekt...

bytecon

#4
nog een beetje geduld , denk dat de CS uiteindelijk voor 300
of minder zal te koop komen.
In de winkel is het wel een stuk minder dan 999 , op internet
al gevonden voor 799 , wel nog verzendkodten bij natuurlijk

Treinliefhebber

#5
De complete sets worden nu al aangeboden voor :
Marklin 29825,  789 Euro en de
Marklin 29851,  738 Euro.

Mvg,
Dave

n/a

#6
Is er al software voor? Pas dan kan het CS ?cht interessant worden.

Peter

n/a

#7
Als het goed is komt de software eind dit jaar op de markt. Heb het volgens mij gelezen op marklinforum.nl,... of was het nou beneluxrail.net,... Na jah, 1 van die 2 sites [:D]

Groeten,
Herman

wisselstromer

#8
ik ga ook nog effe wachte nom een cs te kopen
nu kan he de goedkoopste op ebay kopen voor 369eur
nog effe en ze kosten idd minder dan 300 (hoop ik)
Toy trains and ladies breasts are supposed to be for children, but it are the men who are playing with it!


****AC rocks DC****
Wim de wisselstromer

Treinliefhebber

#9
Dan weten ze schijnbaar meer op die forums dan Marklin zelf.
Antwoord Juergen Bitter van Marklin op 23-05-2006:

leider k?nnen wir zu Schnittstellen-Informationen noch keine verl??lichen Aussagen treffen. Bitte haben Sie noch etwas Geduld.

Juergen Bitter


Mvg,
Dave

Wissels

#10
Hallo Herman,

er is iemand in het buitenland die het Central-Station vanuit de computer commando's kan laten uitvoeren. Dit funktioneert echter nog niet naar behoren, en wordt geblokkeerd door de software die in het Central Station ingeprogrammeerd zit. Zonder interne softwareupdate van het Central Station lijkt dit voorlopig ook niet volledig mogelijk te zijn. En bij M?rklin lijkt het project op dit moment niet veel vooruitgang te krijgen.

Jammer maar helaas,

Walter

 

railbusje

#11
Ik ben aan het wachten op de software om een S88 aan te sluiten op een CS. Een paar maand geleden heb ik van Marklin gehoord dat dit pas voor eind dit jaar zou zijn.

Treinliefhebber

#12
Dit kan op het ogenblik alleen via de booster 60172 (richtprijs 149 Euro).

Mvg,
Dave

n/a

#13
citaat:
Geplaatst door Treinliefhebber
leider k?nnen wir zu Schnittstellen-Informationen noch keine verl??lichen Aussagen treffen. Bitte haben Sie noch etwas Geduld.



Hmm, dat zou jammer zijn. Kan helaas niet meer het bericht zo snel terugvinden. Ach,.. het blijft afwachten, immers zou 1,5 jaar geleden al het CS zijn uitgebracht met booster etc etc. en dat is ze ook nooit gelukt [}:)]

Groeten,
Herman