Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

Royale hobby!

Gestart door stefanic, 29 mei 2006, 15:17:27 PM

Peter

Niet alleen zijn sommige Royals modelspoorders, ook bij zangers en akteurs kom je ze tegen. Een goed voorbeeld, en in het Duitse taalgebied (hier ook)zeer bekende, is de Oostenrijkse zanger/akteur Peter Alexander die niet alleen een prachtige verzameling heeft, maar ook nog eens een zeer mooie spoor I baan
Met vriendelijke groeten
Peter

Tom

Zijn er nog zulke?
Tom

Kedeng Kedeng

Baantjer: inspecteur de cock met C O C K [;)]
Heeft er ook een in zijn tuin.

n/a

In Nederland is er een commisaris van de Koningin in Friesland (Ed Nijpels) en die speelt ook nog met M?rklintreintjes [:D]

Groeten,
Herman

Tom

citaat:
Geplaatst door Kedeng Kedeng

Baantjer: inspecteur de cock met C O C K [;)]
Heeft er ook een in zijn tuin.

juist, in de boeken heeft De Cock met ceeooceekaa (zo wordt het toch in de boeken geschreven) ook een modelbaan.
Tom

D_Loc

Erik de Zwart is ook modelspoorliefhebber. Met name LGB. Zie ook http://nl.wikipedia.org/wiki/Modelspoor onderaan.
Filmpjes - Foto's ***(Model)spoor is FuN!!!***
Dirk

n/a

Hallo,

Als redactie van MSM zou ik het toch wagen een mooi briefje te sturen om meer info.
Zie niet in waarom er geen antwoord op zou komen.

Als Lutgart Simoens het indertijd kon , waarom MSM dan niet.

Spoorse Groetjes
Locorail

janjozef

Wel ziet ge onze tony of een van guy's al rondlopen in het paleis van laken, om foto's van onze beer of flupke te nemen, eventjes serieus blijven h? mannen. Den beer en flupke zouden aardig uit den toon vallen.

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

Gerolf

citaat:
Geplaatst door janjozef
eventjes serieus blijven h? mannen. Den beer en flupke zouden aardig uit den toon vallen.
[:D] [:D]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

janjozef

nee gerolf dat geld niet voor alle medewerkers van MSM [B)]

Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

n/a


Ik dacht dat Walter Capiau ook een treinen liefhebber is en
een baan en of verzameling heeft.

Gr

Flip

n/a

citaat:
Geplaatst door Flip


Ik dacht dat Walter Capiau ook een treinen liefhebber is en
een baan en of verzameling heeft.

Gr

Flip



Hallo Flip
Dat zal dan wel op schaal Z zijn

Spoorse Groetjes

marimon

Hoi,
Terug van weggeweest met de Royals. Niet om jullie een fantasie te ontnemen[:p], maar noch Albert, noch Filip spelen met treintjes. Van Laurent kan je alles verwachten, meer weet ik niet.
Jammer toch nietwaar!
Mvg, Marc
Lokmaus II - belgisch Tp III/IV - Piko A - analoog schakelen - nog steeds een beginner