Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

Luikse staalindustriebaan en aanverwante zaken

Gestart door Floris, 29 januari 2015, 19:02:50 PM

Gerolf

Fantastisch gemaakt, en mooi in beeld gebracht  8)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Michiel

Citaat van: gardevil op 25 oktober 2016, 08:55:33 AM
Denk dat je tussen de military guys best je mannetje zal staan.
Sterker nog, ik denk dat ie tussen de model railway guys aardig z'n mannetje staat!  8) 8) 8)
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

PeterVG

Je maakt me benieuwd naar het resultaat van de volgende beurs.
Het kan toch niet anders dan dat je hoge ogen gooit met zulk een prachtig werkstuk.

Kautenbach

....ja....


Klein puntje van kritiek :( :(

....

Kun je de volgende keer onder je foto's melden of het om model of eggie  gaat? Ik kan 't verschil  niet altijd zien namelijk, alvast bedankt  he  ;D ;D

evan

Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Kautenbach

Beide bovenstaande punten ook op jouw van toepassing  Evan  ;D ;D

evan

Bedankt Wim ;)

Floris speelt toch nog wel wat niveau's hoger hoor ;)
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

sdz1976

www.ovmv.be
Creatieve mensen hebben geen rommel,
ze hebben overal ideeen liggen.
ho- hoe- on30- 1

Floris

mwah, op de onderste verdieping.... ja wel boven de bergingen enzo.  ;D

Kautenbach

Hahaha, ik lees het dat dit project op een nog hoger niveau verder afgemaakt worden, succes ;D

Ga je het diorama nog veel uitbouwen?

Floris

Nee dit dioramaatje is vrij simpel, gewoon A4 en verder niet veel bijzonders. Dr is al genoeg te zien aan t gebouwtje

755philippe

Hallo,
Met zeer veel belangstelling volg ik jou projekt. Nu rijst bij mij de vraag hoe jij die buizen zo mooi kunt buigen. Ik bedoel de buizen die in kunstof gemaakt zijn.
Mvg

755philippe

Floris

dank!
De bochten zijn van giethars, ooit met een hoop gedoe redelijk mooie bochten gemaakt en die gewoon afgegoten. Zelf buigen is een drama inderdaad. Met massief styreen gaat het nog wel (bij evergreen te krijgen tot 3 mm), gewoon vlammetje eronder en even oefenen qua timing enzo en het lukt wel, maar die dikkere, dus holle buizen, nou vergeet t maar.

Verder heeft mn diormaatje zich aardig staande gehouden in het strijdgewoel, tweede prijs voor diorama's binnen gehengeld. Niet slecht voor even wat uit de kast trekken en op een plankje kwakken.  8)

sdz1976

www.ovmv.be
Creatieve mensen hebben geen rommel,
ze hebben overal ideeen liggen.
ho- hoe- on30- 1

SuSke

Citaat van: Floris op 31 oktober 2016, 11:00:44 AM
Verder heeft mn diormaatje zich aardig staande gehouden in het strijdgewoel, tweede prijs voor diorama's binnen gehengeld. Niet slecht voor even wat uit de kast trekken en op een plankje kwakken.  8)

't is maar hoe je het bekijkt natuurlijk. Wou dat ik zo iets maar uit de kast kon trekken  8) 8)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.