Naast ontraxs en bier drinken en fiets repareren toch nog iets gedaan gekregen dit weekend... Deze keer het viaduct aan de rechterkant van het stukje waar ik nu bezig ben maar eens aangepakt.
IMGP6740 by
Floris Dilz, on Flickr
dat eenzame stukje fabrieksmuur wordt straks uiteraard een stuk langer... Boven de openbare weg zit er een extra scherm aan de brug, ik neem aan om te voorkomen dat voorbijrijdende auto's een brok erts door de ruit krijgen als er boven een vers (over)beladen trein passeert. De middenpeiler wordt een vrij simpel baksteenblok, al komt er wel weer een onduidelijk bordes aan met leidingen en rommel. Het bruggehoofd rechts is nog uit de tijd dat er geld over was en omdat het helemaal achteraan in een hoekje zit en je er geen moer van zien straks heb ik er nog aardig mn best op gedaan.... opleggingen en dergelijke moeten nog gemaakt worden maar dat doe ik als de boel wat meer definitief is... nu kan ik nog een beetje schuiven.
IMGP6741 by
Floris Dilz, on Flickr
IMGP6739 by
Floris Dilz, on Flickr
Dit doorkijkje doet het nu ook wel leuk met die brug erachter:
IMGP6736 by
Floris Dilz, on Flickr
Om het nuttige met het aangenaam ogende te verenigen heb ik onder het brugdek een hele bende stroken gelijmd in de lengterichting van de brug, vanuit een laag standpunt geeft dat een aardige suggestie van de balken waaruit de echte brug is opgebouwd en er moet toch iets onder voor de stevigheid...
Goed, nu is t kinderbedtijd, binnenkort weer verder.