Luikse staalindustriebaan en aanverwante zaken

Gestart door Floris, 29 januari 2015, 19:02:50 PM

mark7758

BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

Kautenbach

Blijft verbazingwekkend dat je t uberhaupt kunt maken zo...prachtig

Jappy

Onlangs nog es het hele draadje doorgelezen. Wat een project blijft dit toch. Ik zit zonder superlatieven om dit te beschrijven en wacht elke keer met ongeduld op de volgende vooruitgang. Heerlijk om te volgen Floris!
Schaal H0, vooral schaal N. Liefhebber van stoom, diesel en alles wat obscuur en moeilijk te verkrijgen is...

Stoker bij de Miljoenenlijn

Michiel

groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

SirGresley

Is da wel modelbouw??   :P
Ik denk dat ie gewoon veel foto's in Ougree is gaan trekken... 8)
Gelijk Eddy zou zeggen: "Geweeeeeeeeeeeeeeeeeeldig"!
Leef niet te materialistisch, want alle bezit is ballast. Dalai Lama

Pierre

Groet Pierre.


Decapod

Geweldig, Floris.
Waar heb je die hele huiszooi nu weer vandaan? En dan nog echte fifties-brol ook ... .
NMBS IIb, IIIa, IIIb
Trots op het spoorwegverleden van ons kleine landje.


SuSke

#2903
Het magische van "background photo's", dingen die er zijn en die je nooit op die manier te zien krijgt.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Alberke

Ja, ik ben de plezantste thuis, als de vuilbak buiten staat! ;D

Geert

Je kan echt niets vinden waar je bij denkt daar is hij in de fout gegaan, of heeft hij niet aan gedacht...

gewoon af  ;)

Geert
Schaal HO - digitaal zelfbouw - Favoriete Lok: V200 DB
Huidig project: LocoNet 16 poorten ingangen/uitgangen

B_Modelbouw

Modelbouw ten top...
Wanneer anderen spreken over een model te 3D printen heeft Floris al een ander toestel:

             "De 1:1 fotografeer/1:87 printer"

Dit is zo werkelijkheidsgetrouw dat ik steeds twijfel; echt of model... gewoon smullen
Modelbaan 'Station Ekeren L12' en 'Containerterminal'  in tijdperiode V-VI
Sturing: Koploper - Systeem: 2R-DCC


GDE

Zalig toch , het gehele sfeertje en vele details . En die meubels op de stoep ... zo herkenbaar . Het salontafeltje met ingelegde tegels , de zetel met het bruine hout ... Dergelijke meubels was ik al lang vergeten maar de herinneringen komen zo weer . Machtig gedaan Floris

mahtoska1

Het blijft elke keer verbazen. Wat een details!

evan

Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.