snel eens gaan tanken met het (domme) blondje

Gestart door Metpetergaathetbeter, 25 januari 2015, 21:41:36 PM

Buikske

 

PeterC

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 25 januari 2015, 22:14:18 PM
...De Toyota die binnenkort op mijn naam komt te staan...

Verstand komt niet voor de jaren hé  ::) ::) ::)
Gelukkig heb ik dat verstand al 30 jaar geleden gevonden.  Eentje met zo'n klein extra 4x4 pookje?  :D :D :D   ;)
Groetjes, Peter


Metpetergaathetbeter

Leuk voor je reaktie, blij dat ik U ook eens iets heb kunnen bijbrengen !  ;D ;)

Metpetergaathetbeter

#18
Citaat van: PeterC op 25 januari 2015, 23:02:54 PM
Citaat van: Metpetergaathetbeter op 25 januari 2015, 22:14:18 PM
...De Toyota die binnenkort op mijn naam komt te staan...

Verstand komt niet voor de jaren hé  ::) ::) ::)
Gelukkig heb ik dat verstand al 30 jaar geleden gevonden.  Eentje met zo'n klein extra 4x4 pookje?  :D :D :D   ;)
moet zeggen heb steeds een Toyota gehad en bij offerte vroeg ik de garagist of er nog iets af kon, antwoord dat hij gaf : " Het stof of en de Wielen!"en aangezien hij toch niks verder wilde toevoegen naar een garage van een vriend ,clublid getrokken en voor 't eerst een Peugeot diesel  307 break sw (Peugeotje volgens sommigen maar het is hen vergeten !  ;)) gekocht en daar toch bijzonder tevreden over !

Groeten Peter ;)

Metpetergaathetbeter

Citaat van: Buikske op 25 januari 2015, 22:43:54 PM
Citaat van: PeterC op 25 januari 2015, 22:38:55 PM
Allé, in mijn intiem nachtgewaad:



Foto van dit gewaad !!!!!!!!! :o :o

laat het maar want Standard Luik heeft al sereiuze problemen met een spandoek !  ;D

Chrisrail

#20
.

http://amsac.be/     
Ho / DC     NMBS - CFL
zelfbouw { bijlange nog niet werkloos }  { Terug naar start ( u ontvangt geen geld }

PietB

Citaat van: PeterC op 25 januari 2015, 22:38:55 PM
Allé, in mijn intiem nachtgewaad even buiten in mijn toytoy gaan kijken...  ...en inderdaad:
Ik zal niet over het nachtgewaad van Peter, beginnen.

Citaat van: Buikske op 25 januari 2015, 22:16:35 PM
Dit is GEEN fabel: Bij elke wagen staat er naast het benzinepompje, dat in de meter staat, een klein pijltje. Dit pijltje duid de richting van de tank aan.
Maar dit heeft te maken met een Euopeese of een Japanse auto.
De Toyota komt uit Japan daar rijd men links dus zul je gebruikelijkerwijs links van de weg tanken.
Bij Europeese autos is dat net andersom.

En dat spandoek bij Standard, vrijheid van meningsuiting daar heeft men het toch zo graag over?
Ik denk dat dit de Ajax of Feijenoord supporters zelfs nog wat te ver zou gaan.


grt Piet.


Rangeerduivel

Citaat van: PietB op 26 januari 2015, 17:53:39 PM
Maar dit heeft te maken met een Europeese of een Japanse auto.
De Toyota komt uit Japan daar rijd men links dus zul je gebruikelijkerwijs links van de weg tanken.
Bij Europeese autos is dat net andersom.

Klopt niet helemaal Piet,
Ik rij met een Duitse wagen die hoofdzakelijk ontwikkeld is om rechts te rijden,met de tankstations op de rechterkant,
en toch staat de vuldop links
terwijl bij verscheidene andere modellen van hetzelfde merk de vuldop rechts staat.
Alsook bij bvb de oeroude Porche 911 Targa(in het linker spatbord vooraan,net voor de deur van de bestuurder)

;)

PietB

Vertel eens Rudy, welk merk, type en bouwjaar?
Want het was één of andere EU eis/wens dat dat pijltje op alle in de EU geimporteerde/gebouwde autos naar de zijde van de tankdop zou wijzen.
Waar de EU toch al niet goed voor is, he?

En een 911 Targa, ja maar die zijn van voor 2000 die hebben de motor ook achterin.
Dat is toch ouwerwets!  ;D

grt Piet.

Kris

Hallo,
Ook iets bijgeleerd , nooit op dat pijltje gelet , ik weet wel aan welke kant mijn tankdop zit  ;D
Kris

hobbyist

Bij mij geen pijltjes te vinden nog op de VW caddy bouwjaar 2000 waar de tankdop rechts van staat nog bij de Opel Vivaro van 2008 waar de tankdop links van staat.
dus niet bij alle merken/modellen.

Havoc

Mijn Meriva ook niet. Vandaar mijn reactie. Misschien enkel voor auto'sdie mikken op blondjes? :D
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Fastfly


Metpetergaathetbeter

#28
aan de buitenkant, we zijn hier wel over wagens bezig, niet  van antiek !  ;D ;)

Groeten Peter ;)

Rangeerduivel

Citaat van: PietB op 26 januari 2015, 21:21:04 PM
Vertel eens Rudy, welk merk, type en bouwjaar?
Want het was één of andere EU eis/wens dat dat pijltje op alle in de EU geimporteerde/gebouwde autos naar de zijde van de tankdop zou wijzen.
Waar de EU toch al niet goed voor is, he?

En een 911 Targa, ja maar die zijn van voor 2000 die hebben de motor ook achterin.
Dat is toch ouwerwets!  ;D

grt Piet.

Piet,als je het toch wil weten,Mercedes A180 bouwjr 2013,dus ook zo oud nog niet,maar wel de tankdop links.
En bij de huidige Porche 911 targa zit de motor nog steeds achteraan,dus zo ouderwets is het systeem nu ook weer niet.
Waar nu de tankdop zit weet ik niet,ik kan er mij helaas géén veroorloven :( :-X

;)
Het voorbeeld Porsche waar ik het over had was wel degelijk van voor 2000,welgeteld 1976! ;D