Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

Schatten in de kamer

Gestart door loebaske, 15 januari 2015, 21:12:15 PM

loebaske

Citaat van: Rangeerduivel op 22 januari 2015, 16:07:57 PM
Citaat van: Stieven76 op 22 januari 2015, 15:44:12 PM
Ale proficiat Rudy  ;D Ge hebt da goed gedaan.
Ik vond dat je nog kalm bleef toen je het bedrag hoorde. Ik had daar waarschijnlijk gezeten met een grijns tot achter mijn oren  :P

Dat was de 'tweede' reactie,
Om een duistere reden zijn dit,en een paar andere fragmenten een tweede maal opgenomen.
De opname voor een goeie 4min uitzending heeft méér dan een half uur in beslag genomen!
Het feit dat ik niet extra enthousiast overkwam bewijst dus wel dat ik geen echte akteur ben,en ik ondertussen zat uit te rekenen hoeveel treinen je koopt voor 6 à 7000€! :D :D

;)


Dat zou ik ook doen, nu het nog iets waard is....zoals de € niets meer betekend zou ik het nu snel verkopen en spenderen aan treinen ....

Metpetergaathetbeter

is misschien 6-7000 euro waard ,nu de gek vinden die het er ook wil voor geven - steeds hetzelfde liedje, het is zoveel waard vraag hen eens hoeveel ze er zelf zouden willen voor geven ik denk dat de bedragen heel ver uit elkaar zouden liggen !

Groeten Peter ;)

Stieven76

Je kan met dat bedrag alleszins je hele treinbaan eens opnieuw indelen/herbouwen.  ;D  Olivier gaat zijn goesting nog krijgen  ;D ;D

OlivierV

Citaat van: Stieven76 op 23 januari 2015, 10:15:39 AM
Je kan met dat bedrag alleszins je hele treinbaan eens opnieuw indelen/herbouwen.  ;D  Olivier gaat zijn goesting nog krijgen  ;D ;D
Ik ben blij dat er mensen zijn die mij steunen. :D
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Rangeerduivel

Citaat van: OlivierV op 23 januari 2015, 11:18:52 AM
Citaat van: Stieven76 op 23 januari 2015, 10:15:39 AM
Je kan met dat bedrag alleszins je hele treinbaan eens opnieuw indelen/herbouwen.  ;D  Olivier gaat zijn goesting nog krijgen  ;D ;D
Ik ben blij dat er mensen zijn die mij steunen. :D

Dat zal dan voor meerdere mensen een teleurstelling zijn! :D

;)

dani

ik sta als een blok (letterlijk) achter de Roedie ...

Van izjn baan moeten ze afblijven :-) :-) :-)
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

OlivierV

Ik weet 1 ding.

Een nieuwe baan met voldoende opstelruimte voor al zijn huidig materieel en overal minstens R3 bochten is een oplossing voor zijn huidig probleem, nl. te weinig plaats en sommige wagens die zonder buffers rondrijden.

Echter is het ook de aanzet voor het nieuwe probleem, nl. al die locs, wagens en rijtuigen die hij in de toekomst nog zal aanschaffen, waar zal hij die moeten zetten?

Groet,
Olivier.

;D
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Huugooke

Citaat van: OlivierV op 23 januari 2015, 14:09:21 PM
Ik weet 1 ding.

Een nieuwe baan met voldoende opstelruimte voor al zijn huidig materieel en overal minstens R3 bochten is een oplossing voor zijn huidig probleem, nl. te weinig plaats en sommige wagens die zonder buffers rondrijden.

Echter is het ook de aanzet voor het nieuwe probleem, nl. al die locs, wagens en rijtuigen die hij in de toekomst nog zal aanschaffen, waar zal hij die moeten zetten?

Groet,
Olivier.

;D
Ikea (kasten)

SuSke

Schilderij verhuist weldra van de living naar de treinkamer.
Kwestie van eens naar iets anders te kijken tijdens het rijden ;)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.