Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

Ook aangestoken door de microbe van "het natuurlijke vuil"

Gestart door SuSke, 12 december 2014, 13:48:47 PM

evan

Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Michiel

groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Metpetergaathetbeter

Citaat van: Michiel op 29 februari 2020, 18:00:10 PM
Frans, je mag nóg eens naar Zweden vertrekken.  ;)
ik hoop dat ze dat niet zeggen thuis zeggen, nice dirty things :)

SuSke

Citaat van: Michiel op 29 februari 2020, 18:00:10 PM
Frans, je mag nóg eens naar Zweden vertrekken.  ;)

Doen we maandag al weer, met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid.
Alleen Corona kan roet in het eten strooien :)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

SuSke

Onze kleinste heeft wat gestoeid op het rangeer terrein na zijn herstelling, en dat is er aan te zien  :D :D 8) 8)










Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

mark7758

BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

evan

#321
Knap Suske!

Een Macrofoto is echter ongenadig en laat een vingerafdruk zien op de linkerflank boven de "91".   Ik heb dat zelf ook al veel meegemaakt ;)

Op de baan zal het echter niet opvallen en zeker niet als je hem omdraait ;)
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

SuSke

Bedankt voor de pluimen. :-[ :-[

Citaat van: evan op 03 maart 2020, 11:04:32 AM
Een Macrofoto is echter ongenadig en laat een vingerafdruk zien op de linkerflank boven de "91".   Ik heb dat zelf ook al veel meegemaakt ;)

Op de baan zal het echter niet ophalen en zeker niet als hem omdraait ;)

Dat is waarschijnlijk ook de reden waarom de "meesters" latex handschoenen dragen. :-X
Maar haar omdraaien is inderdaad ook een oplossing, zeker op "Den Overslag"  ;D ;D
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Metpetergaathetbeter

klaar voor de wasstraat zouden de Nederlanders zeggen...... ;)

Stieven76

Weeral knap gedaan. Het geeft toch een realistische meerwaarde vind ik. Al zie ik het mezelf nog niet zo snel zelf doen op mijn locs, die zijn nog allemaal maagdelijk proper. Maar dat komt dan eerder door gebrek aan lef en kunde ;D

modelbaanHO

Luc.
2R DC, analoog DB tp 3&4 - 2R DC Digitaal (Minibaantje Das Depot / HGK) - Verzamelaar Belgische modellen. Lid MTD.
http://www.modelbaanho.be

Koen

Goh Frans, prachtige verweringen :o, zo realistisch ...maar ik zou er niet aan durven beginnen.
Het zijn allemaal dure locs en als je dan iets fout doet of als het mislukt ... brr ... ik mag er niet aan denken. Maar anderzijds een super mooie, propere loc past niet in een realistisch landschap.
Misschien moet ik starten met een goedkoop tweedehands locje en oefenen.
Enfin, ik ga eerst mijn baan verder afwerken en dan kunnen we aan deze oefening beginnen  ;).

Groetjes,
Koen

Nooit te oud om te leren

Michael

Frans knap gedaan, zelf ben ik nog even moed aan het verzamelen.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

SuSke

Om je een beetje moed te geven Michael...

Het werk van enkele avondjes in het verre Zweden nog eens gepresenteerd op "Vaerwegh Dok".
Hun normale habitat wordt echter "Den Overslag" op OntraXS volgend weekend en MobExpo volgende maand.














Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

steamdriven

Ik moet in mijn job als jockey bestuurder HST al niks anders doen dan mijn handen wassen als ik in- of uitgestapt ben maar dat is met uw rollend materieel al niet beter hoor Frans! Knappe en realistische vervuiling!
Planning Officer Diensttabel Besturing Brussel en Ex-Jockey Bestuurder HST Brussel Zuid-Vorst IBRU.
LMS Lierse Modelspoorwegen info@liersemodelspoorwegen.be
Saint-Ivar, mijn shelfbaantje in opbouw:
https://forum.modelspoormagazine.be/index.php/topic,30414.0.html