AM 96

Gestart door TBCédric, 08 december 2014, 14:25:35 PM

TBCédric

Citaat van: SuSke op 01 juli 2016, 22:34:29 PM
Die prijsvork is inderdaad een gunstige.
De leveringstermijn: het is inderdaad beter je daar nog niet op vast te pinnen. Je bent beter zeker dat het model goed loopt en de assemblage zonder problemen werkt alvorens het "op de markt" te brengen
Ook hier staan er nog een aantal bestellingen te wachten op uitlevering, dus ook het budget niet te veel onder druk zetten is de boodschap  :-\

Wat dat testen betreft: in oktober staat er op de grote modelspoorexpo een digitale DCC 2R-baan waar dat stel mooi op getest kan worden  ;) ;) (zou echt niet weten welke  8) 8)  ::)). Een lange duur test van 20 uur  ::)
Is misschien gelijk een mogelijkheid om een groot deel kandidaten te vinden voor de afname van je producten.

In ieder geval wens ik je nog veel succes en goede moed toe om je project verder af te werken
Wel, dat lijkt mij ook het meest logische. Buiten het spuiten,frezen van de ramen en het etswerk, zal veel door mij gedaan worden, indien mijn vriendschap wil, zou die ook kunnen helpen met de assemblage.

Klinkt verleidelijk. Ik denk dat ik op dat aanbod zal ingaan.  ::)
Heb je inderdaad een uitgebreide test én ineens een soort van reclame ineens...  ;D
Treinbestuurder bij de Nationale Maatschappij der Belgische Spoorwegen.

2012

Wow ... ik blijf dit volgen, ik ook op 3-rail digitaal. Ik ga niet "zomaar" eentje bestellen, maar wil die zeker es live zien en zoals er nu uit ziet zal ik ni anders kunnen dan er ook eentje te bestellen he :-)

TBCédric

Citaat van: 2012 op 01 juli 2016, 23:27:15 PM
Wow ... ik blijf dit volgen, ik ook op 3-rail digitaal. Ik ga niet "zomaar" eentje bestellen,
maar wil die zeker es live zien en zoals er nu uit ziet zal ik ni anders kunnen dan er ook eentje te bestellen he :-)
Hopelijk is hij tegen dan al tiptop in orde! En dan niet alleen de DCC versie, maar ook de ACC.  ;)
En hij zal zeker daarvoor nog klaar zijn, alleen heb ik dan geen idee hoe ik hem dan live kan laten aanschouwen....
Als het prototype klaar is, dan zal er ook een webshop geopend worden waar je kan pre-orderen en al dan niet al een voorschot betalen... Dat laatste zal zeker vrijblijvend blijven. Maar zou wel handig zijn.... :D
Treinbestuurder bij de Nationale Maatschappij der Belgische Spoorwegen.

Michael

Cedric het zou natuurlijk fantastisch zijn als je in Leuven wat kan laten zien. Dan weten we dat er volgend jaar ook nog wat te kopen valt. Een mooi en goed rijdend model, dan ga ik wel overstag.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

TBCédric

Citaat van: Michael op 02 juli 2016, 11:23:28 AM
Cedric het zou natuurlijk fantastisch zijn als je in Leuven wat kan laten zien. Dan weten we dat er volgend jaar ook nog wat te kopen valt. Een mooi en goed rijdend model, dan ga ik wel overstag.
Ik zal eens kijken hoe ik in Leuven kan geraken en hoe en onder welke omstandigheden. Of het gaat lukken om in eigen persoon naar Leuven af te zakken zal afhangen wanneer ik mag beginnen aan mijn opleiding treinbestuurder, als alles goed gaat.
Maar indien dat niet moest lukken om naar Leuven af te zakken, kan ik één of meerdere stellen misschien wel meegeven aan mijn "partner in crime".   ;)
Treinbestuurder bij de Nationale Maatschappij der Belgische Spoorwegen.

TBCédric

Mijn verwachtingen waren misschien te groot om een zeer platte motor te vinden. Toch is deze niet slecht en kunnen we het treinstel voorzien van een aandrijving.
Ik ben ook van plan om een dummy-versie uit te brengen zonder motor, wat toch weeral rond de 70 euro zou schelen op de kostprijs.
En daarmee ook op de verkoopprijs.



En nu terug verder leren voor treinbestuurder.  :D
Treinbestuurder bij de Nationale Maatschappij der Belgische Spoorwegen.

Svendw

Hoeveel assen worden aangedreven?
Ho NMBS tijdperk V en VI met uitschieters in DC 2rail - ESU ecos2 - Koploper.
The Book Of Souls World Tour freak 😎

TBCédric

Citaat van: Svendw op 02 juli 2016, 16:44:14 PM
Hoeveel assen worden aangedreven?
Het hele rijtuig wordt aangedreven dus alle vier de assen.  ;)
Treinbestuurder bij de Nationale Maatschappij der Belgische Spoorwegen.

bekie

CiteerEn nu terug verder leren voor treinbestuurder.  :D


Veel succes!
 

2012

Citaat van: LS Models op 02 juli 2016, 16:33:44 PM

En nu terug verder leren voor treinbestuurder.  :D

hahaha, as ge hulp nodig hebt ... dan roep je maar :)
16 jaar dienst al

doomslu

Cedric, niet naar Leuven gaan is een doodzonde voor elke modelspoorder.  >:(

Als kersverse kleinseriefabrikant moet je de organisator van het evenement eens contacteren!  ;)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

TBCédric

Citaat van: doomslu op 03 juli 2016, 16:16:57 PM
Cedric, niet naar Leuven gaan is een doodzonde voor elke modelspoorder.  >:(

Als kersverse kleinseriefabrikant moet je de organisator van het evenement eens contacteren!  ;)

Oei oei oei? Krijg ik nu onder mijn voeten meester Luc?  :-X

Ik denk dat ik dan eens meneer Luc Dooms zal moeten contacteren... Nu eerst eens nadenken via welke weg. Postduif, email of pm.....
Bedankt Luc Dooms voor de subtiele hint!!!!  ::)
Treinbestuurder bij de Nationale Maatschappij der Belgische Spoorwegen.

TBCédric

#117
Voila, intussen de organisator gecontacteerd. Leek me wel een belangrijk iemand.  8) ;)

Intussen zit ik meer en meer aan de afwerkfase. En die zal nooit af geraken want je kan altijd maar details blijven toevoegen.
Maar vandaag en morgen zal het geen tekenen meer worden. Heb een groot schrikje gekregen en ben nu echt wel volop oefeningen aan het maken om mijn test hopelijk feilloos af te leggen.





EDIT: @Bekie: bedankt Antoon!
Treinbestuurder bij de Nationale Maatschappij der Belgische Spoorwegen.

vanmiegroet

Ik zal graag wel een rijdend model willen zien ja  :D
Ik ben terug, maar ik meen het deze keer

centauri167

Citaat van: vanmiegroet op 05 juli 2016, 21:24:18 PM
Ik zal graag wel een rijdend model willen zien ja  :D

Ik ook, al moet het zelf nog niet rijdend zijn, gewoon afgewerkt zonder motorisatie zou al mooi zijn.
Moest Cedric dit lukken zou dit echt een super verwezenlijking zijn voor hem, wens hem alle geluk en succes toe !