Nieuws:

Nu in MSM 247 PRAKTIJK: Zwitsers smalspoor in 4 maanden, deel 2 | Terminus: de baan, deel 3 | Werken met MIFO SHAPE | Blaas uw Lima loc nieuw leven in met een ombouwset van Micromotor.eu | Verroest

Hoofdmenu

Type 230

Gestart door Kris, 04 december 2014, 20:44:49 PM

modèlisme

#15
Kris
De kit is een Mercian kit, maar die hebben voor mij indertijd het schaal HO en schaal O exclusief voor mij gemaakt en door mij volledig betaald en de plannen ervoor gegeven.
Zij mochten enkel de kit in schaal OO uitbrengen na discutie tijdens een bezoek van mij in Birmingham , maar daar hebben ze zich niet aan gehouden en na een tijdje de kit dan ook in schaal O uitgebracht nadat ze voor mij een aantal schaal O modellen in exclusiviteit leverde, ze brachten ze zelfs in schaal HO  uit, maar dat hebben ze na een klacht van mij terug ingetrokken, niettegenstaande ik voor exclusiviteit in schaal O en schaal HO betaald had.
ik heb dan ook niets meer door hun laten maken, ik kon een proces tegen hun beginnen, maar dat duurt enorm lang en is zeer kostelijk. Ik heb dat dan ook maar gelaten. Maar ik heb geleerd niemand meer op zijn woord te vertrouwen.
Kris het schaal HO is geen afgeleide van het schaal O model. Eerst werd de kit gemaakt in schaal HO en daarna heb ik een aantal exemplaren in schaal O laten maken. Die schaal O modellen zijn bij mij helemaal uitverkocht.
Groetjes,
Paul.
 

Kris

Paul,
Ik kwam deze kit enkele jaren terug eigenlijk per toeval ( aangeduid als de Engelse versie)
Tegen in telford er lagen dan ook kleine modellen maar dit kan inderdaad ook 00 scale zijn geweest

Kris