Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

Goovermodels -Misterie opgelost!

Gestart door vyncky, 21 november 2014, 20:29:27 PM

Jurgen

Citaat van: MARKLINRIJDER op 23 november 2014, 21:07:45 PM
Jurgen,

We hebben 100% toelating van VTM, aanvankelijk had ik gehoopt het samen met hen te gaan doen.
Helaas, het oude logo past niet meer in hun concept van de dag van vandaag.
We mogen wel het oude logo kosteloos gebruiken.   Wat toch ook al fijn is.

De eerste modellen staan online met prijzen.

Grtjs,

David


Had ik nooit verwacht. Wel mooi van de commerciële omroep dat je het logo gratis mag gebruiken.


Ik heb eens gekeken wat de prijs is van een AC-model met verlichting. Dat is niet weinig, al krijg je dan wel een vierledig stel in de plaats. Ik zal er toch eens over moeten nadenken vrees ik.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

treinvirus

beste david,
ik heb je al vaak ontmoet en wacht nog  met volle vertrouwen op de daken en intérieurs van de L-rijtuigen. Ik heb je veel  vroeger al vaker gesproken over het idee een varkensneus te maken ( naast de vroegere dieselstellen reeksen 600 enz). en je er proberen van te  overtuigen toch liet je niet in je kaarten kijken. Daardoor diende ik  ontelbare uren te besteden om enkele  lima's om te bouwen! en tijd kost handenvol geld. ALs ik inteken voor een der  varkens moet ik dan de volle po(o)t vooruit betalen ? ik ben gestopt met het winkelwagentje omdat ik niet verder durfde door de vrees onmiddelijk 500 harde dollars, excuseer euro's te moeten op de -winkel- toog te moeten  gooien.  Is er een percentage van het bedrag te betalen... graag wat meer uitleg voor ik in het winkelwagentje spring.
groetjes
dirk
 

MARKLINRIJDER

Beste Dirk,


Alvast mijn excuses dat dit in alle stilte tot een realisatie moest komen.
Die me kennen, weten alvast wel hoe en wat er nog gaat volgen  :P

Wat betreft orders en betalingen.
Speciaal voor deze vragen heb ik een pagina aangemaakt gehad op de webshop    link   
Hopelijk lost het heel wat vragen op ;-)

Verder hoop ik dat je veel hobbyplezier hebt gehad aan je ombouw, alvast een ervaring rijker en iets waar je terecht fier mag en moet op zijn.

Mvg,

David

doomslu

David, jouw link verwijst naar een nogal lege pagina!
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Rangeerduivel

Citaat van: MARKLINRIJDER op 27 november 2014, 00:55:53 AM
Beste Dirk,


Alvast mijn excuses dat dit in alle stilte tot een realisatie moest komen.
Die me kennen, weten alvast wel hoe en wat er nog gaat volgen  :P

Wat betreft orders en betalingen...    link   
Hopelijk lost het heel wat vragen op ;-)
Mvg,

David

Dag David,
effe van het onderwerp afwijken,
Hoe ver sta je met de verzending van de 91ers?
Op de beurs in Leuven werd geopperd 'nog een 2à3 weken',
die zijn nu wel voorbij,dus?
of heb je geen postzegels misschien??? :D :D

;)

SuSke

Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

755philippe

Hallo David,

Ik heb nog 2 vragen ivm am75.
1- Gaat er ook de mogelijkheid zijn om de Am75 te voorzien van een sound(decoder) met mogelijke originele geluiden ?
2- Kan ik bij het reserveren van een treinstel ook zelf bepalen hoeveel voorschot ik wil betalen?

Mvg

755philippe

Michael

Citaat van: 755philippe op 28 november 2014, 11:12:06 AM
Hallo David,

Ik heb nog 2 vragen ivm am75.
1- Gaat er ook de mogelijkheid zijn om de Am75 te voorzien van een sound(decoder) met mogelijke originele geluiden ?
2- Kan ik bij het reserveren van een treinstel ook zelf bepalen hoeveel voorschot ik wil betalen?

Mvg

755philippe

Philippe, vraag 2 is beantwoord op de link in bovenvermelde post, op de site van David

Zie onderstaand citaat:

"Voorbestellingen

Indien het artikel de melding VOORBESTELLING meekrijgt vanuit de webshop, wil dit zeggen dat het product nog niet beschikbaar is voor levering.

De Klant bepaalt zelf of hij al dan niet een aanbetaling doet op zijn order."

Lijkt mij voldoende duidelijk.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

rgp

Hallo,

even gaan piepen, en blij verrast door de ..... prijs.

Roland

EVP

eigenlijk best goed
Wat er niet kan  is gewoon met een overschrijving betalen in real time. Je ziet veel credit kaarten staan (visa,  master enz...)  , behaleve mister cash.... raar...?????


Houdini

Citaat van: Michael op 28 november 2014, 12:19:20 PM
Citaat van: 755philippe op 28 november 2014, 11:12:06 AM
Hallo David,

Ik heb nog 2 vragen ivm am75.
1- Gaat er ook de mogelijkheid zijn om de Am75 te voorzien van een sound(decoder) met mogelijke originele geluiden ?
2- Kan ik bij het reserveren van een treinstel ook zelf bepalen hoeveel voorschot ik wil betalen?

Mvg

755philippe

Philippe, vraag 2 is beantwoord op de link in bovenvermelde post, op de site van David

Zie onderstaand citaat:

"Voorbestellingen

Indien het artikel de melding VOORBESTELLING meekrijgt vanuit de webshop, wil dit zeggen dat het product nog niet beschikbaar is voor levering.

De Klant bepaalt zelf of hij al dan niet een aanbetaling doet op zijn order."

Lijkt mij voldoende duidelijk.



Ik was net ook even aan't kijken voor eventueel eentje te bestellen (om ook eens te kijken hoe het voorbestellen in zijn werk gaat). Maar ondanks de (duidelijke) uitleg kom ik toch direct op een betaalscherm uit, waar ik moet kiezen tussen bankoverschrijving of PayPal (of solfor ofzoiets, nooit van gehoord).

Ik had dan maar even bankoverschrijving gekozen, gezien de rest mij vrij onbekend is (PayPal heb ik niet).

Heb je NA dit scherm dan nog de keuze om gewoon een voorbestelling te doen? Want ik kreeg toch direct een scherm waar volgende staat:
U hebt ervoor gekozen om te betalen via overschrijving. Hier ziet u een kort overzicht van uw bestelling: 
- Het totale bedrag van uw bestelling is 139,00 € (incl. btw)
- Wij accepteren de volgende valuta bij een betaling via een overboeking:  Euro 
- Bankrekeninggegevens voor overboeking wordt weergegeven op de volgende pagina.
- Klik op "Ik bevestig mijn bestelling" om uw bestelling te bevestigen..


Ik besluit daar toch uit dat er direct betaald moet worden?


MARKLINRIJDER

Hallo,

Betaalwijze toegevoegd zodat iedereen het begrijpt.
Terug aan de slag nu.....

Grtjs,

David

ward

David,

even ter info..
Gisteren op het werk horen vallen dat de MR75 "new look" er waarschijnlijk nooit zal komen.
De huidige problemen met het ene stel dat ze gemoderniseerd hebben blijven, en in 2017 zullen ze definitief afgeschreven worden..
Momenteel zijn ze bezig bij siemens 5 desiro's om te bouwen om naar Roosendaal te rijden.
Ik ben allesinds in blijde verwachting om het resultaat van een hedendaagse MR75 te zien.

Mvg,
Ward
AC, Belgisch materiaal tijdperk V / VI

--> https://www.flickr.com/photos/90049814@N02/  <--

loebaske

Naar het schijnt worden die 5 desiro's bij Siemens omgebouwd/gebouwd tot dubbel dekkers, heb het ook maar vernomen van NMBS werknemers !!!!

ward

Eric.. fijne reactie hoor..  :-\
Er was eerst sprake dat deze gingen gebouwd worden, niet omgebouwd!!
Maar omwille dat dit te lang zou duren zijn ze bezig 5 desiro's om te bouwen zodat ze onder de lage kV waarden van NL kunnen rijden.
AC, Belgisch materiaal tijdperk V / VI

--> https://www.flickr.com/photos/90049814@N02/  <--