Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

Profiel

Gestart door renstimpie, 05 mei 2006, 15:36:48 PM

renstimpie

Beste Tony,

Ik krijg mijn geboortedatum niet aangepast!  Er staat leeftijd 12 (terwijl ik er eigenlijk nog maar 30 moet worden, gebdat: 17/07/1976).  Wat doe ik verkeerd?

Greetz

Tim
14 & 15 september 2024 - Tentoonstelling MSC HET SPOOR
20 april april 2025 - ruilbeurs MSC HET SPOOR
13 & 14 september 2025 -  Tentoonstelling MSC HET SPOOR
18 & 19 april 2026 -  MOBEXPO 2026

Gerolf

Berichten die je zelf hebt geplaatst - zoals je vermelding in het profiel bij "nieuwe leden" - kan je steeds zelf aanpassen door op het icoontje met de pen te klikken.
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

renstimpie

Beste Gerolf,

Bedankt voor de nuttige tip, maar ik denk dat we op een andere golflengte zitten.  Als je de profielen gaat bekijken, zie je daar ook de leeftijden bij staan.  Bij mij staat er maar 12 (waar is die tijd!).  Hoe kan ik deze aanpassen,  ik heb al ingelogd via profiel en dit zo proberen aan te passen, maar de datum reset zichzelf altijd.

Greetz

Tim
14 & 15 september 2024 - Tentoonstelling MSC HET SPOOR
20 april april 2025 - ruilbeurs MSC HET SPOOR
13 & 14 september 2025 -  Tentoonstelling MSC HET SPOOR
18 & 19 april 2026 -  MOBEXPO 2026

renstimpie

Laat maar,  probleem zelf opgelost (pas veranderd naar geb 17/07/1993, grapje).  De leeftijd staat nu juist.

Tim
14 & 15 september 2024 - Tentoonstelling MSC HET SPOOR
20 april april 2025 - ruilbeurs MSC HET SPOOR
13 & 14 september 2025 -  Tentoonstelling MSC HET SPOOR
18 & 19 april 2026 -  MOBEXPO 2026

Gerolf

Oeps ... ik wist zelfs niet dat je geboortedatum daarbij stond. Ik heb meteen de mijne ook aangepast. Ik zou ook 12 zijn ... waar is de tijd [|)]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Gerolf

Maar ... waar is dit zichtbaar voor anderen?
Niet via de ledenlijst (of ik zie dit ook niet ... [:I])
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Kedeng Kedeng

Mijn leeftijd is zelf verdwenen [:(] spookt da hier soms [?]

Tom

De mijne staat er nog en is juist. [^]
Tom

Kedeng Kedeng

citaat:
Geplaatst door Tom

De mijne staat er nog en is juist. [^]

De mijnen was er nog totdat jij mij zij hoe ik die kon veranderen en sindsdien is hie verdwenen.
Ben jij soms dan dat spook[?]

Tom

Wie weet... [}:)]
Tom

Tom

Ik zal het eens proberen uit te leggen:
ga naar je profiel (boven ingelogd als...), typ je wachtwoord, dan kom je bij je profiel waar je je naam, adres, ... kan veranderen, onder je land zie je geboorte datum klik op het icoon er naast, dan krijg je een nieuw klein kader met een kalender, gewoon doen wat er onder staat en je bent er.
Tom

Tom

Tom

Kedeng Kedeng

citaat:
Geplaatst door Tom

Ik zal het eens proberen uit te leggen:
ga naar je profiel (boven ingelogd als...), typ je wachtwoord, dan kom je bij je profiel waar je je naam, adres, ... kan veranderen, onder je land zie je geboorte datum klik op het icoon er naast, dan krijg je een nieuw klein kader met een kalender, gewoon doen wat er onder staat en je bent er.

Oke merci voor de uitleg.

Kedeng Kedeng

citaat:
Geplaatst door Tom

Gelukt?

Jep

Tom

Ziejewel. [^] [;)]
Tom