Nieuwigheden van GooVerModels

Gestart door dieselfreak, 13 oktober 2014, 13:23:51 PM

dieselfreak

MC

oebr

Vi-trains heeft ooit een gat (eigenlijk zelfs een paar) in de markt aangekondigd en daarna helaas laten liggen, dus indien David er wil inspringen zal dat veel verzamelaars als muziek in de oren klinken...
On East Belgian Rails - sporen in de provincie Luik zo rond 1992

Peter

Eindelijk, eindelijk de metalen pakwagens in vier versies.
Hopelijk komen ze later ook nog als bovenleidingswagens.
Met vriendelijke groeten
Peter

755philippe

Hallo,

Ik kan er naast zijn maar had ook een vermoeden over de zgn Budd-en postmodellen. Wie Weet ? David zal niks lossen want Ls-models zit misschien ook op de loer voor dit projekt. De reeks 800 is misschien ook nog een optie maar waarschijnlijk te kostelijk.

755philippe

loebaske

 :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D LS models............ tegen dan is het al 8 grote modelspoor expo :D :D :D :D :D :D

SuSke

Citaat van: loebaske op 13 oktober 2014, 15:37:36 PM
:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D LS models............ tegen dan is het al 8 grote modelspoor expo :D :D :D :D :D :D

Optimist  ;)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

dieselfreak

Ik gok, en ik hoop ook een beetje op een kleine of grote brossel, een motorwagen reeks 43 zou ook wel aardig zijn, of wie weet, een motorstel reeks 40. Maar nu zijn mijn wensen wellicht weer te groot. Wat het ook is, alvast een dikke proficiat aan David om dit initiatief en dit risico te nemen in deze moeilijke tijden.
MC

Rangeerduivel


loebaske


Rochevalien


Brossel

Citaat van: dieselfreak op 13 oktober 2014, 17:49:47 PM
Wat het ook is, alvast een dikke proficiat aan David om dit initiatief en dit risico te nemen in deze moeilijke tijden.

Ook ik ben erg nieuwsgierig en wens David succes met de ontwikkeling!

Wel een goed bedoelde tip; om de ontwikkeling terug te verdienen is het ook een goed idee om ook daadwerkelijk de producten een keer uit te leveren.  :D

Hoe staat het bijvoorbeeld met de al eerder aangekondigde rijtuigen type R? Ik zou dolgraag een 734 bijwagen aanschaffen! Ook tijdperk IV uitvoeringen van zijn L-rijtuigen zie ik graag verschijnen. Na een eerste kleine uitgeleverde batch bleef het daar helaas bij. En eerlijk gezegd vind ik die van Goovermodels mooier dan die van Olaerts waar in mijn optiek de zo karakteristieke bolling onderaan de rijtuigkast nagenoeg ontbreekt!

Groetjes Davy
Spoorse groeten, Davy

Heb een zwak voor Belgische dieseltractie uit tijdperk IV, de rivierdalen in de Ardennen, de fameuze Athus-Meuse, staalindustrie en verzamel internationale reizigerstreinen door de Ardennen....enne oh ja: kleine rangeerlokjes voor mijn kalktoko in planning!

dieselfreak

Daar ben ik het helemaal mee eens Davy, ook ik (en wellicht nog vele anderen) ben in blijde verwachting van de R-rijtuigen. Het zou fijn zijn mochten die er ooit komen, net zoals al die andere projecten van GooVerModels die al een tijdje op stapel staan.
MC

MARKLINRIJDER

#12
Ik reageer zo dadelijk

bekie

Had Piko geen Desiro aangekondigd?
 

erik50

Logica brengt je van A naar B. Fantasie brengt je overal.
Groeten Erik.