Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

Modelbouw reklame op TV - O JA

Gestart door Peter, 19 september 2014, 13:39:31 PM

Peter

Gisteren voor de eerste keer hier in Belgie een reklamespot op TV gezien, en wel een heel goede reklamespot van Modelbouw Ballien in Borgerhout (de modelbouw, niet de modelspoorwinkel) op ATV, de Antwerpse lokale zender.

Eerlijk gezegd verwondert me een beetje (ik weet uit ondervinding dat TV reklame niet goedkoop (3M reklame spots vroeger) maar dat het net deze winkel is die zoiets doet (bravo aan hem, hoor) maar dat de  grote modelspoorwinkels (Olaerts, Het spoor, VBV enz) daar nooit geen gebruik van maken.
Spijtg, spijtig want onze mooie hobby kan echt wat reklame gebruiken
Met vriendelijke groeten
Peter

Huugooke

Citaat van: Peter op 19 september 2014, 13:39:31 PM
Gisteren voor de eerste keer hier in Belgie een reklamespot op TV gezien, en wel een heel goede reklamespot van Modelbouw Ballien in Borgerhout (de modelbouw, niet de modelspoorwinkel) op ATV, de Antwerpse lokale zender.

Eerlijk gezegd verwondert me een beetje (ik weet uit ondervinding dat TV reklame niet goedkoop (3M reklame spots vroeger) maar dat het net deze winkel is die zoiets doet (bravo aan hem, hoor) maar dat de  grote modelspoorwinkels (Olaerts, Het spoor, VBV enz) daar nooit geen gebruik van maken.
Spijtg, spijtig want onze mooie hobby kan echt wat reklame gebruiken
Spijtig genoeg enkel op lokale TV

MARKLINRIJDER


dirver

Prijs van de tv-spot zit duidelijk in de artikelprijs bij .... :'(
Met de (model)trein was je er geweest !!

Huugooke


janieburton