grote modelspoorexpo 2014 te Leuven

Gestart door eddy, 17 augustus 2014, 12:08:36 PM

Dirkh

Ben bijna klaar voor om te vertrekken  :), nog twee dagen wachten  :(



Alles al bijeen gezocht,

1) mijn botten om te te vermijden dat ik natte voeten krijg van al die kwijl. (zeker aan het baantje van Jean en hopelijk ook aan de andere baantjes)
2) foto tas met de nodige materialen.
3) reserve foto toestel.
4) bij gebrek een slabertje om het kwijl op te vangen, maar mijn BBQ schort meenemen.
5) een pet om die te kunnen afdoen voor de verschillende kunstenaars.
6) een doosje pluimen om uit te delen aan de verschillende deelnemers.
7) een rol papier om al dat kwijl af te deppen.

nog toe te voegen op het lijstje

- een loep
- mijn bril
- badge van de forumleden (nog te maken)

Ben ik buiten de tickets nog iets vergeten?

loebaske

Dirk, je zakgeld en lunch pakket, zou toch ook een zonnebril meenemen, als er te fel licht straalt :) vanuit de banen... ;)

Dirkh

Citaat van: loebaske op 16 oktober 2014, 08:53:00 AM
Dirk, je zakgeld en lunch pakket, zou toch ook een zonnebril meenemen, als er te fel licht straalt :) vanuit de banen... ;)

Gelukkig dat er nog een forum is , zo zou ik nog mijnen dikke portemonnee nog vergeten  ;), dat doet me er aan denken dat ik mijn winkellijstje ook niet mag vergeten. Lunch pakket is niet nodig,ik hoop dat Luc voor de nodige catering heeft gezorgd.

doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

mnieuwlaet

Kieken met appel moes en krielpatatjes


dani

nr 4 en 7 zijn m.i.  "redundant" maar je kan maar beter een backup systeem mee hebben dus dat zit snor....

A ja, dat mag er nog bij : je snor ! 

LOL.... leuke post !
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

PietB

Citaat van: dani op 16 oktober 2014, 11:36:27 AM
nr 4 en 7 zijn m.i.  "redundant" maar je kan maar beter een backup systeem mee hebben dus dat zit snor....
Opvangen en afdeppen zijn twee verschillende dingen Dani.

Citaat van: dani op 16 oktober 2014, 11:36:27 AM
LOL.... leuke post !
Dat is zeker.

grt Piet.

philippe_007

Misschien moeten we allemaal wat plexiglas voorzien om de banen te beschermen tegen wateroverlast en kortsluiting :-)

dani

je hebt daar een punt Piet !    Schrap die redundantie opmerking , edelachtbare, de  zaak is beslecht :) :) :)


En dan toch nog minder goe nieuws, de dames komen dan toch niet mee.  Eentje van de 2 moet morgen even langs 't ziekenhuis voor een kleine  (mini) ingreep maar zal zaterdag moeten rusten.

Dus...  enkel de "jongetjes" komen.   Ik probeer mijn forum badge te dragen !
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

dani

Citaat van: philippe_007 op 16 oktober 2014, 13:26:01 PM
Misschien moeten we allemaal wat plexiglas voorzien om de banen te beschermen tegen wateroverlast en kortsluiting :-)
of we laten de organisatoren de baantjes op een verhoogde vloer zetten (zoals in computerzalen) en leggen een afwateringsinstallatie aan ?
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

philippe_007

Luc moet wel nog wat tijd hebben om dit te kunnen organiseren :-)

mivc057

Een vraagje voor drukke Luc : is er WiFi in de Brabanthal ?

Metpetergaathetbeter

aan al die spullen te zien is Dirkh degene die in Melle die visvijver leeg gevist heeft !  ;D
Groeten Peter ;)

Metpetergaathetbeter