grote modelspoorexpo 2014 te Leuven

Gestart door eddy, 17 augustus 2014, 12:08:36 PM

Kautenbach

ik denk na over publiciteit, maar kom nog niet veel verder dan, of allemaal naakt modellen, of naakt hobbyisten... :-X :-\

iets met een stand waar je 3 d kan laten uitprinten? ach ook niet echt nieuw meer,

Metpetergaathetbeter

Citaat van: loebaske op 24 september 2014, 18:29:42 PM
aaaah zoals in den tijd dat er VOOR er sprake was van MSM, die wereld rekord poging in Flanders Expo, stond dan nog aan de wieg met wijlen Verborgh, wil er weer gerust aan meewerken, was toen ook op teevee, Jos op zondag, heb dat nog ergens op video staan en foto's van de transport in de expo.....
aan de wieg gestaan van Verborgh, ik mag er niet aan denken !  ;D

Jurgen

Citaat van: Kautenbach op 24 september 2014, 19:37:36 PM
...of naakt hobbyisten... :-X :-\




Het is de bedoeling om mensen te lokken, niet weg te jagen!  ;D


Recordpoging: Zoals in Genk een paar jaar terug, met modules van het station naar de expo wandelen. Of iets origineler uiteraard. Het hoeft dan ook geen recordpoging te zijn, als het maar iets ludiek is waarmee je de mensen (lees: pers) kan lokken.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

doomslu

We denken hierover na voor de expo in 2016...

Nu gaat het hem eerder om kanalen te vinden om de mensen te bereiken...

Wat betreft die opstapjes: gevaarlijk, want zonder 'afsluiting' vooraan. Voor je het weet donderen ze jouw minibaantje in...  :-\
Anderzijds valt de prijs wel mee, maar dan komt het opstapelen na de expo??!  ???
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Dirkh

Ik vindt de expo op de site wattedoen, maar op "uitinvlaanderen.be" is er nog niets te vinden.

mark7758

De transport kist gebruiken als opstap kist.
We hebben 2 van zulke transport kisten. 1,30 meter lang en 60 breed.
Gebouwd door mijn schoonvader. En het is bedoeld voor de kinderen. Maar 4 volwassen hebben er helaas ook al opgestaan. :'(
Kist was niet beschadigd.  8)
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

Kautenbach

#111
he Jurgen,

Wegjagen >:( >:( >:(, hebbie mij wel es naakt gezien!!  8) 8) 8) 8) 8)

Tjalling heeft een prachtige constructie (ff geen foto bij de hand) voor een goeie kruk, met steun zodat ie niet omkiepert, werd op ontraxs ook veel door de oude medemens gebruikt als hangplek ;)

beter lezen wim :-[

doomslu

Citaat van: Dirkh op 24 september 2014, 20:16:03 PM
Ik vindt de expo op de site wattedoen, maar op "uitinvlaanderen.be" is er nog niets te vinden.
Bedankt voor de tip.
Dat is inderdaad de enige site (wattedoen) waar ik het al op geplaatst heb.
Welke zijn er nog?
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Dirkh

Even in Google zoeken naar "wat doen vandaag Leuven", kom je direct een hoop sites tegen waar je eventueel de modelspoor expo bij kan aanmelden.

SuSke

Advertentie of minstens kennisgeving plaatsen in "De Zondag" (gratis bij de bakker), lokale publiciteitsblaadjes zoals "De Streekkrant".
Oproepen via lokale radio, Persmap samenstellen voor de kranten,...
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Bolje

Luc,

Nog één, op de scheurkalender laten plaatsen....  ;D ;D ;D ;D is misschien al te laat voor dit jaar.  ::)
Maar voor binnen twee jaar???
Vele groeten,
Ronald

Dirkh

" http://www.uitdatabank.be/2/Home/IndexTemp"

Kan je de activiteit registreren, die dtabank wordt gebruikt door verschillende kranten, en andere sites.

Meer info op www.cultuurnet.be/uitdatabank

doomslu

De film staat online op de home page: www.modelspoorexpo.be
Aan alle social media-freaks hier: verspreiden dat ding!  :)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Bolje

Vele groeten,
Ronald

Huugooke

Stop eens met reclame te maken zeg, je kan er nu al over de koppen lopen! ;D
(Geeft natuurlijk een beter zicht)