Nieuws:

Nu in MSM 251 DOSSIER: De NMBS M4-rijtuigen van Treinshop Olaerts

Hoofdmenu

De eerste loc serie 51 volgende week leverbaar

Gestart door BD1701, 02 april 2006, 15:07:37 PM

mark7758

Bestellen via de website kan al.
En daar staan ook de prijzen van alles.
www.museedekinkempois.be
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

theedooz

citaat:
Geplaatst door mark7758

Bestellen via de website kan al.

Hoe dan? Ik zie alleen de voorintekening.

Groet,
Tedo (twijfelt 'm toch te nemen)

mark7758

Even emailen. Dan je er nog 1 wil. Dan krijg je heus wel antwoord.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

rixke rail

citaat:
Geplaatst door theedooz

Zijn ze uitverkocht inmiddels?

Ik heb eventjes nagevraagd bij de winkel, waar ik altijd ga : ze gaan hem ook krijgen. Hij is besteld en gereserveerd ! Aan dezelfde pijs.
(Edit : foutje verbeterd ! [:o)])
Modelspoorse groeten,
Eric.
Stel een vraag en je bent dom gedurende vijf minuten. Stel er geen en je blijft het heel je leven.
U vindt mij ook hier : fotoalbum mijn buis ARCHIEVEN

theedooz

Wil dat zeggen dat er een extra oplage komt, of heeft jouw winkelier ze besteld bij het museum van Kinkempois, Eric?

rixke rail

citaat:
Geplaatst door theedooz

Wil dat zeggen dat er een extra oplage komt, of heeft jouw winkelier ze besteld bij het museum van Kinkempois, Eric?

Daarop moet ik het antwoord schuldig blijven, Tedo.
Ze hebben mij gemaild, dat ze kontakt opgenomen hebben met de invoerder (Rocky-Rail), en ze gaan 4 verschillende versies krijgen.
(2RA - 2RDS - 3RD- 3RDS). (Edit : foutje in de versies ![:o)])
Modelspoorse groeten,
Eric.
Stel een vraag en je bent dom gedurende vijf minuten. Stel er geen en je blijft het heel je leven.
U vindt mij ook hier : fotoalbum mijn buis ARCHIEVEN

theedooz

Weet iemand hoe en waar je (alsnog) een exemplaar kunt bestellen?

Op de site van NK mus?e zie ik behalve de voorintekening niets vermeld staan, en hun webmaster reageert ook niet op mail.

Decapod

Nu de tweede reeks met rokken er is, begint het bij mij wel te branden ... : komt er eindelijk een reeskje echte tpIII'ers, type 200 met enkele koplampen en schorten?

Die 200058 is nu niet meteen echt tpIII, eerder ??n die lang met zijn 6 nummers is blijven rondkarren (er was hier iemand die eens zei dat de NMBS een 'vat vol logica' was - mooi gevonden, bij deze ook weer bewezen)!
NMBS IIb, IIIa, IIIb
Trots op het spoorwegverleden van ons kleine landje.

Mr-tsjoektsjoek

Hallo,

Ja Decapod, ik moet me weeral eens bij je aansluiten wat die 200.058 betreft.  Ik zit ook al gans de tijd te wachten op een "echte" TP III.

De versie met enkele koplampen en zonder derde frontsein in de eerste livrei, die willen we zien.
Het moet zelfs niet bij ??n model blijven, de 200.040 werd geleverd door Cockerill met grijze bogies, fotografieranstrich, of hoe zeggen de Duitsers dat ?

Groeten Mr tsjoektsjoek

theedooz

Iemand een idee hoe je nog aan een 5142 kunt komen, als ze er nog zijn?

mark7758

Mailtje naar webmaster*museedekinkempois.be
of het museum bezoeken. (Zie tijden op de website.)

theedooz

Bedankt Mark.

Dat zal dus een ritje NK worden, want de webmaster reageert niet (echt)...

mark7758

Hij leest de mail maar 1 keer in de week. En dan heeft hij ook maar 1 a 2 mailtjes per keer.

the_gold

Hey forumgenoten,
Heeft iemand hier filmkes van locsound bij een 51 of 55?

Groetjes

Anarchy

Je kan de bestanden in kwestie downloaden/aanvragen bij ESU zelf. Met 'lokprogrammer' kan je die bestanden dan afspelen. Tzijn altijd wel kleine stukjes maar je hebt er dan toch een idee van.