Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

De eerste loc serie 51 volgende week leverbaar

Gestart door BD1701, 02 april 2006, 15:07:37 PM

janjozef

heb hem donderdagavond in de club zien rijden, ik moet zeggen dat er niet veel rijverschil is met de vlottende kabine van roco dus heel schoon. Had spijtig genoeg geen 5183 besteld. moet nog wat wachten.

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

n/a

Fantastische Lok !  Mehano zet hier effe de andere grote merken een neus zeg. Voor zo'n prijsje zo'n superdegelijk model... Was er effe stil van toen ik 'm uit de doos haalde.

rixke rail

Die van Jocadis waren al mooi. Maar deze zijn werkelijk super ! En dat voor veel minder geld dan de eerstgenoemden. De 5183 heb ik niet besteld, dat wordt nog even nagelbijten tot de andere versies uitkomen. Vooral op de blauwe wacht ik ongeduldig.
Eric.
Stel een vraag en je bent dom gedurende vijf minuten. Stel er geen en je blijft het heel je leven.
U vindt mij ook hier : fotoalbum mijn buis ARCHIEVEN

dieselfreak

Misschien toch een klein puntje van kritiek, op het risico afgeschoten te worden door iedereen, ik vind de gele opstaptreden nogal grof en plastiekachtig. Ik moet er wel aan toevoegen dat ik enkel afga op de foto's, ik heb de loc nog niet in het echt gezien. OK, en nu mogen jullie mij collectief afmaken!
MC

Tom

citaat:
Geplaatst door dieselfreak

ik vind de gele opstaptreden nogal grof en plastiekachtig. Ik moet er wel aan toevoegen dat ik enkel afga op de foto's, ik heb de loc nog niet in het echt gezien.

Dat was me ook al opgevallen, en de rand (groene dak- gele kast)is ook niet zo zuiver op foto gezien.
Maar even afwachten tot hij in de winkels ligt, de loctest lezen in MSM, en voor de rest ben ik er van overtuigd dat dit een prachtige en zeker niet onbelangrijk een betaalbare loc wordt, en dan zijn enkele pietlutige foutjes voor mij toegestaan.
Tom

ERVIN

Ik heb juist telefoon gehad van een winkel in Antwerpen,om te zeggen dat hij binnen was,ik wil hem met locsound DC,toen vroeg ik naar de prijs,ik moest even slikken toen,300? rond zei hij mij,en dit terwijl ik hem ga kunnen kopen aan een veel betere prijs.
Shame Shame!!![V][V]

karthuizer

citaat:
Geplaatst door ERVIN

Ik heb juist telefoon gehad van een winkel in Antwerpen,om te zeggen dat hij binnen was,ik wil hem met locsound DC,toen vroeg ik naar de prijs,ik moest even slikken toen,300? rond zei hij mij,en dit terwijl ik hem ga kunnen kopen aan een veel betere prijs.
Shame Shame!!![V][V]


[:0] Amai, zo schandalig duur, bij vanbiervliet zo maar eventjes 70 EUR goedkoper! (als je er 5 ineens koopt, anders 65 EUR)
Zo'n prijsverschil voor een "simpel locje".

eric


eric

Ik heb hem vanavond eens uitgetest en kan niet beter zeggen dat hij perfecte rijeigenschappen en een enorme trekkracht heeft. (analoog DC)
Alleen jammer dat de lichten binnen in de loc niet genoeg afgeschermd zijn, ze schijnen door de kap. Ik heb de kap er nog niet afgehaald maar misschien is dit op te lossen door een zwart papiertje over de leds te zetten.

Tom

Wat, rond de ?300!
Bij Van Biervliet de 5183 DC Dig Sound voor ?234.90 om precies te zijn.
Ik ben zeer tevreden van deze winkel. [^]
Tom

Koen

@Ervin,

Heb je hem al? Ik ben hem vanamiddag gaan halen (met locsound). Prachtig [:0]! Technologie staat voor niets! En de eerste loc uitgeleverd met witte leds. Knap [:p]!
Ik denk dat Mehano in de toekomst wel eens ??n van de belangrijkere spelers in het modelbouwgebeuren zou kunnen worden. In ieder geval zijn ze goed bezig [:)]!

@Eric,

Dit probleem is in de nieuwe reeks blijkbaar opgelost. Ik heb gehoord dat men dit bij alle locs manueel aan het aanpassen is.
Nooit te oud om te leren

tufken

@Eric,

Dit probleem is in de nieuwe reeks blijkbaar opgelost. Ik heb gehoord dat men dit bij alle locs manueel aan het aanpassen is.

Dit doorschijnen is niet bij de loc's die in Belgi? aangkocht worden.
Deze zijn in orde  (Rocky Rail).

Dus degene uit Duitsland hebben dat probleem wel.
" Met een lach en wat meer positief denken is het leven zoveel mooier "


ERVIN

citaat:
Geplaatst door Koen

@Ervin,

Heb je hem al? Ik ben hem vanamiddag gaan halen (met locsound). Prachtig [:0]! Technologie staat voor niets! En de eerste loc uitgeleverd met witte leds. Knap [:p]!
Ik denk dat Mehano in de toekomst wel eens ??n van de belangrijkere spelers in het modelbouwgebeuren zou kunnen worden. In ieder geval zijn ze goed bezig [:)]!

@Eric,

Dit probleem is in de nieuwe reeks blijkbaar opgelost. Ik heb gehoord dat men dit bij alle locs manueel aan het aanpassen is.



Nee Koen,ik heb hem nog niet,ik ben vandaag de 5205 gaan halen,DC met locsound,volgende week ga ik hem halen.[:p]
En,tevreden over zo te lezen,idd,Mehano gaat volgens mij de absolute nr.1 worden als die zo'n produkten blijven uitbrengen,bij mij zijn ze nu al nr.1!![;)]

ERVIN

@Tom,ja jong,het zijn "gangster-praktijken"wat sommigen voor deze loc vragen,gelukkig heb ik eerst voldoende rondvraag gedaan,want anders hadden ze mij weeral goed liggen gehad,feit is dat ik nooit nog ??n loc koop in deze winkels,en dan te bedenken dat ik daar al zo'n 9 locs heb gekocht ooit!!![:(!]

eric

citaat:
Geplaatst door tufken

@Eric,

Dit probleem is in de nieuwe reeks blijkbaar opgelost. Ik heb gehoord dat men dit bij alle locs manueel aan het aanpassen is.

Dit doorschijnen is niet bij de loc's die in Belgi? aangkocht worden.
Deze zijn in orde  (Rocky Rail).

Dus degene uit Duitsland hebben dat probleem wel.



Is er dan al een oude reeks [?]