De eerste loc serie 51 volgende week leverbaar

Gestart door BD1701, 02 april 2006, 15:07:37 PM

BD1701

Beste forumgenoten, ik heb net op de website van Rocky-Rail, het schitterende resultaat gezien van de Diesellocomotief reeks 51. Jawel, hij is er de eerste locomotief uit de reeks, met name de 5183, vanaf 6 april aanstaande ligt hij in de winkels. Ga gewoon even een kijken gaan nemen op de website, en je zal zien welke prachtige loc het geworden is, ik ga hem in ieder geval van zodra hij uit is gaan halen. Na het bekijken van de foto's valt mij onmiddellijk de goeie afwerking, en details op. Kortom na de reeks 77/78, zet Mehano hier weer een kanjer van formaat neer in model, dit belooft alvast voor de reeks 26 die zij normaal gezien ook nog dit jaar uitbrengen.
Ik waardeer ook ten zeerste de inzet van de invoerder voor Mehano Belgi?, met name Rocky-Rail. Zonder hen hadden we nooit zo'n mooi model gehad.
 

Jurgen

Is iedereen nu naar die site aan't kijken ofzo? [}:)] Ik geraak er geeneens op. [:(!]
't Is toch geen late aprilgrap h?? [xx(]

EDIT: 'k Heb de foto's gezien. Ik zat bijna met mijn neus tegen het scherm. [:o)] Toetsenbord is weer maar eens ondergekwijld (voor de afwisseling [:D])
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

kurt10002

Het is zeer mooi gedetiaeerd. Ze hebben er echt hun werk van gemaakt. Het model mag gezien worden.
Mag het ook iets groter zijn ?

Lid van MSC De Pijl
http://www.de-pijl.be/

Kedeng Kedeng


Tom

Het is een maximale loc. [:D]
ziet er heel goed uit, ik kan haast niet wachten tot de 51 in livrei 1970 in de winkels ligt.
Tom

ERVIN

citaat:
Geplaatst door Jurgen



EDIT: 'k Heb de foto's gezien. Ik zat bijna met mijn neus tegen het scherm. [:o)] Toetsenbord is weer maar eens ondergekwijld (voor de afwisseling [:D])



[:D][:D]Ik weet nu exact wat jij altijd meemaakt,valt niet mee om dat op te kuisen h?.

Man Man , wat is hij mooi zeg [:p]
Dit wordt weer een topper van formaat.
Nog 4 keer slapen.[;)]

Tom

Tom

ricky56

Een kleintje foto van de 5183...



En enkele details foto's...





Normaal, beschikbaar in winkels vanaf 6 April. De Importeur zal naar de winkels gaan (met de 5183) op 6 en 8 april. Dan normaal volgende maandag kunnen jullie uw 5183 bij uuw winkel krijgen...

Vriendschappelijk,


tonycabus

Amaaaaaiiiiiiii.....!!
En dat voor de beloofde prijs???
Wat moet de 26 en de MW41 dan gaan worden?
Tony, De Bompa van 't forum, A.E.L.M.E. (Arm en lelijk maar eerlijk)
...Model Railroading is MAGIC ;-)


ronny-vdv

Dus, beste treinfanaten,

Het kan inderdaad goed en goedkoop ! Zal terug de prijs van model van het jaar 2006 in de wacht slepen met beste prijs en kwaliteit !

Leve Mehano en Rocky Rail !

Mvg,

Ronny[8)][8)][8)][:)][:)]
Mvg,

ronny-vdv

janjozef

Zo schoon moet dringend wat verweerd en vervuild worden.

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem


ERVIN

All??,hoe kan dat nu dat je deze loc al op ebay kunt kopen,hij moet nog uitkomen???[^]

janjozef

Dat is een oportunist die iets verkoopt wat hij zelf nog niet bezit zeker.

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem