Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

Verplicht email

Gestart door janieburton, 02 mei 2014, 13:58:33 PM

Michael

Citaat van: Frans Bosmans op 02 mei 2014, 18:11:44 PM
Tja, als je een hotmail adres hebt verschiet ik er niet van dat ze verloren gaan.
Die worden bij vele providers onderschept als spam.

Frans misschien was dit jaren geleden zo maar ik gebruik al heel lang een hotmail account, en tot nu toe heb ik op alle mails die ik naar bedrijven stuur antwoord gehad op één na.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Stieven76

Als je hier over van alles en nog wat een topic kan over opstarten kan je toch evengoed gewoon een mailtje sturen   ???
De postduif wordt ook niet meer gebruikt hè  ;D

Havoc

Citaat van: milocomarty op 02 mei 2014, 20:32:54 PM
Gebruik deze....

"foto veldtelefoon"

;) ;D

Dit ga je misschien niet geloven, maar ik heb in 2010 nog een nieuwe interfacekaart voor een telefooncentrale ontworpen voor dat soort telefoons want die worden nog dagelijks gebruikt. En zelfs in kritische situaties zoals veiligheid en zelfs beurzen (ja, die dingen waar ze aandelen verhandelen). We hebben goed gelachen en gemeten hoeveel belspanning we konden draaien aan de hendel (tot 300 Vrms) en onozel gedaan ermee maar de klant (een multi-national) was tevreden.

Morse moesten we niet meer ondersteunen.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

EVP

Citaat van: Havoc op 02 mei 2014, 23:44:06 PM
Citaat van: milocomarty op 02 mei 2014, 20:32:54 PM
Gebruik deze....

"foto veldtelefoon"

;) ;D

Dit ga je misschien niet geloven, maar ik heb in 2010 nog een nieuwe interfacekaart voor een telefooncentrale ontworpen voor dat soort telefoons want die worden nog dagelijks gebruikt. En zelfs in kritische situaties zoals veiligheid en zelfs beurzen (ja, die dingen waar ze aandelen verhandelen). We hebben goed gelachen en gemeten hoeveel belspanning we konden draaien aan de hendel (tot 300 Vrms) en onozel gedaan ermee maar de klant (een multi-national) was tevreden.

Morse moesten we niet meer ondersteunen.



Morse moesten we niet meer ondersteunen. inderdaad die is gestorven op het grasveld in de laatste aflevering ....Remorse