Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

Op Ebay gekocht

Gestart door PietB, 29 april 2014, 17:07:20 PM

PietB

12V 5M 3528 SMD Non-Waterproof Warm White 60leds/m Leds Flexible Strip

Voor $ 4,25 komt overeen met € 3.07.
Ik heb er ook nog een onderweg voor $ 3,50  is ongeveer € 2,53.
Heel geduldig op een Ebay veiling wachten tot de laatste 20 seconden en dan het automatisch bieden instellen met een maximum dat je er voor wilt betalen.
Dan wordt door het systeem ieder hoger bod direct overboden met 5 cents tot aan je limiet.
Dus je moet echt heel geduldig zijn een onlinebod duurt ongeveer 10 seconden en een automatisch bod gaat bij Ebay binnen de 2 seconden.

Die van € 2,53 is nog onderweg.

grt Piet.

bellejt

ik koop ze steeds direkt online voor 3.14 euro.Geen gedoe met bieden dan en in verschillende uitvoeringen.Wel via UK en geleverd uit hong kong.

PietB


Buikske


Ja Jhonny, zou ik ook wel willen kennen.
 


doomslu

En wat lees ik daar? "1. WORLDWIDE SHIPPING. (Except China,Belgium, Luxembourg, Italy, Germany and Croatia)"  :o
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

ToThePoint

Citaat van: doomslu op 30 april 2014, 08:41:35 AM
En wat lees ik daar? "1. WORLDWIDE SHIPPING. (Except China,Belgium, Luxembourg, Italy, Germany and Croatia)"  :o

Ik zie Belgie er niet tussen staan Luc noch Luxemburg.
Als u kijkt zoals u altijd keek zal u steeds zien wat u altijd zag. "BOEDDHA"
Now you're just somebody that I used to know "GOTYE"
Spoor HO, HOe, N, Z, digitaal, EP: I, II, III, IV, V, VI

doomslu

Ik heb een copy/paste gedaan uit de policy...
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

ToThePoint

De link die bellejt gaf leid naar een verkoper. Deze meld: ( doe ook c/p )

Verzenden naar: Wereldwijd
Uitgesloten: Afrika, Midden-Amerika en Caraïben, Zuid-Amerika, China, Russische Federatie, Amerikaans Samoa, Cookeilanden, Fiji, Frans-Polynesië, Guam, Kiribati, Marshalleilanden, Micronesia, Nauru, Nieuw-Caledonië, Niue, Palau, Papoea-Nieuw-Guinea, Salomonseilanden, Tonga, Tuvalu, Vanuatu, Wallis en Futuna, West-Samoa, Bosnië en Herzegovina, Montenegro, Svalbard en Jan Mayen, Hongkong, Macau, Taiwan

Kweet nie waar u dat haalt Luc. Echt niet. Maar ja goed als de info verkrijg zodat men brein niet meer verward is ga ik daar bestellen. Er komt sowieso geen extra kost meer omdat men onder een bepaald bedrag blijft.
Als u kijkt zoals u altijd keek zal u steeds zien wat u altijd zag. "BOEDDHA"
Now you're just somebody that I used to know "GOTYE"
Spoor HO, HOe, N, Z, digitaal, EP: I, II, III, IV, V, VI

bellejt

ging juist hetzelfde plaatsen.Vermits ik er van deze verkoper reeds heb mogen ontvangen verstuurd hij wel degelijk naar Benelux.Verkrijgbaar in 5 kleuren.

ToThePoint

Wete wa da ga zijn ? Luc zen madam moet fietsen om elektriek te maken voor diene pc. Die zorgt er dus voor da ze minder moe trappen omdat Luc daar niet zou bestellen. Da ist !
Als u kijkt zoals u altijd keek zal u steeds zien wat u altijd zag. "BOEDDHA"
Now you're just somebody that I used to know "GOTYE"
Spoor HO, HOe, N, Z, digitaal, EP: I, II, III, IV, V, VI

doomslu

 ;D

Ik klik op de link en scroll naar beneden en kom dit tegen:

Shipping

    1. WORLDWIDE SHIPPING. (Except China,Belgium, Luxembourg, Italy, Germany and Croatia)
    2. Orders processed within 24-48 hours of payment verification.
    3. We only ship to confirmed PAYPAL addresses. Your PAYPAL address MUST MATCH your Shipping address.
.......

Als je echter het tabblad "verzending en betaling" klikt dan staat er inderdaad andere info.

Verwarde verkoper als je 't mij vraagt.  ;)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

ToThePoint

JA zie ed nu ook Luc.
Het enige dat geldig is is wat er op die andere tabblad staat ivm verzending en betaling.
Het lijkt me ook dat die medemens in de bami zit, alhoewel de spaghetti ook van daar afkomstig is.
Als u kijkt zoals u altijd keek zal u steeds zien wat u altijd zag. "BOEDDHA"
Now you're just somebody that I used to know "GOTYE"
Spoor HO, HOe, N, Z, digitaal, EP: I, II, III, IV, V, VI

Paulogic

Bij het intypen zal hij vergeten zijn LEDS te doen branden hebben... hij zag geen steek ... ;D
mvg,
Paul(ogic)

bellejt

bij deze verkopers is dat vakje meestal een standaardvakje met commentaar.Zoals TTp zegt is enkel het tabblad verzending en betaling geldig.Je moet wel via Paypal betalen maar dat doe ik toch meestal op ebay.Zeker omdat deze verkopers bij verlies geen enkel probleem maken voor een terugbetaling op nieuwe opzending.